سپاه شهدا تا نابودی کرونا در خدمت سلامت مردم آذربایجان غربی است

ارومیه- ایرنا- فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: این نهاد تا نابودی کرونا با همه توان در خدمت سلامت مردم استان است و در این راستا، همه اقدامات لازم را انجام می دهد.

سردار حبیب شهسواری شامگاه پنجشنبه در جلسه بررسی اجرای طرح شهید سلیمانی در آذربایجان غربی افزود: سپاه شهدا استان نزدیک به ۲ سال هست که همکاری نزدیک با دانشگاه علوم پزشکی استان برای حفظ سلامت ودرمان مردم دارد.

وی اضافه کرد: این جلسه یک جلسه هماهنگی برای استمرار، تقویت و رفع نقاط ضعف برای مبارزه با کرونا در تمام عرصه های مختلف در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: سپاه در کنار دانشگاه علوم پزشکی در امر واکسیناسیون، معیشت، حفظ سلامت مردم تا نابودی کرونا در کنار مردم خواهد بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی هم بیان کرد: برای مبارزه با بیماری کووید ۱۹ یک بسیج همگانی و ملی نیاز است.

دکتر جواد آقازاده اظهار کرد: در موج پنجم کرونا تمام سازمان ها به ویژه سپاه و بسیج با بهداشت همگام تر عمل کنند تا به این بیماری غلبه کنیم.

وی گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی یک طرح موفقی بود که به صورت محله محور همراه کادر درمان در بیماری یابی، نظارت و حمایت اجرا شد و در حال حاضر تاکید براین است که با بازنگری نقاط ضعف وقوت به کار خود ادامه دهد.

به گزارش ایرنا، وضعیت کرونا در آذربایجان غربی بسیار وخیم شده و روزانه بیش از هزار نفر مبتلا به این بیماری می شوند؛ مدتی است که تعداد فوتی ها نیز در استان دورقمی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha