۲۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۰۶
کد خبر: 84435522
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده دهلران: تجهیزات درمانی شهرستان های جنوبی بزودی تحویل می شود

ایلام - ایرنا - نماینده حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی وضعیت کرونا در کشور و استان را نگران کننده دانست و گفت: با توجه به دیدارها و مذاکرات حضوری با معاونت درمان وزارت بهداشت، بزودی امکانات و تجهیزات‌ مورد نیاز شهرستان های جنوبی استان تحویل می شود.

به گزارش ایرنا، بهزاد علیزاده روز جمعه در جمع خبرنگاران حوزه جنوب استان ایلام اظهار داشت: این امکانات و تجهیزات‌ شامل دستگاه های سونوگرانی، رادیولوژی، اکسیژن ساز و امکانات ویژه بیماران کرونایی تهیه و به مراکز درمانی و شبکه‌ های بهداشت این مناطق تحویل می شود.

رییس مجمع نمایندگان استان ایلام از اخذ مجوز احداث یک بیمارستان ۹۶ تختخوابی برای آبدانان خبر داد و اضافه کرد: به منظور رفع مشکلات زیرساختی حوزه بهداشت و درمان و بهره مندی مشترک همه مردم حوزه جنوب استان از خدمات مطلوب درمانی، با مساعدت و موافقت متولیان عالی وزارت بهداشت در آینده یک دستگاه ام.آر.آی در شهرستان آبدانان و یکدستگاه آنژیوگرافی نیز در شهرستان دره شهر مستقر می شود.

علیزاده، مجلس شورای اسلامی را مناسب ترین مکان برای پیگیری خواسته های مردمی عنوان کرد و یادآور شد: پیگیری مجدانه و مستمر مطالبات مردم و کاهش مشکلات آنان در اولویت اول کاری بنده قرار دارد و معتقدم که حقوق حقه مردم با هیچ چیز دیگر قابل مقایسه و معامله نخواهد بود.

وی تکمیل طرح های نیمه تمام را وظیفه خود دانست و گفت: با رایزنی های بعمل آمده با وزارت راه و شهرسازی مشکل مطالبات پیمانکاران تونل کبیرکوه مرتفع و تا پایان سالجاری بخش زیادی از شبکه راه های مواصلاتی شهرستان آبدانان شامل احداث، اصلاح‌ و تعمیرات مرتفع می شود.

نماینده مردم شهرستان های دره شهر، بدره، آبدانان و دهلران در مجلس شورای اسلامی از تخصیص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح توجیهی و مطالعاتی فرودگاه آبدانان توسط سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد و اضافه کرد: دستگاه اجرایی سد ورگر از جهاد کشاورزی به وزارت نیرو (دستگاه تخصصی) انتقال یافته و علاوه بر افزایش حجم ذخیره آب از هفت میلیون به ۱۸ میلیون مترمکعب و همچنین افزایش سطح مزارع پایین دست با تخصیص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در سالجاری شاهد جهش چشمگیری در عملیات اجرایی این طرح اثرگذار در حوزه کشاورزی خواهیم بود.

وی با اشاره به ضرورت ارتقای بند انحرافی مولاب آبدانان به یک سد با مشخصات فنی، یادآور شد: اعتبار لازم برای تکمیل و تجهیز ساختمان های شبکه بهداشت و درمان آبدانان پیش بینی شده و مقدمات چهار بانده کردن مسیر آبدانان مورموری از روستای شهرک هزارانی تا شهر سرابباغ انجام شده است و اعتبار مورد نیاز این طرح نیز تامین و عملیات اجرایی آن امسال آغاز خواهد شد.

نماینده استان ایلام در مجلس شورای اسلامی کارنامه‌ دولت دوازدهم را با توجه به مشکلات متعدد و تنگناهای ناشی از تحریم شکننده قدرت های ظالم قابل قبول دانست و گفت: استاندار ایلام و همکاران ایشان همکاری خوبی با مجمع نمایندگان استان دارند و با تمام توان مشغول ارائه خدمت به مردم و مبارزه جدی با بیماری مهلک کرونا هستند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سهم دو شهرستان دهلران و آبدانان از محل اعتبارات استخراج‌ و فروش نفت به میزان قابل قبولی افزایش یافته است و در نیمه دوم امسال به مناطق مذکور تزریق می شود.

وی با تبیین فداکاری های مردم استان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: روند بهره مندی شهرستان های دره شهر، بدره و آبدانان از شمول ماده ۱۱۲ (امتیازمناطق جنگی) از پیشرفت خوبی برخوردار است و با توجه به فعالیت های بسیار زیادی که در این زمینه انجام شده است و موافقت های‌ اخذ شده از مبادی‌ ذیربط، امیدوارم بخاطر تجلیل از رشادت های مردم شریف این شهرستان ها بزودی این هدیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم مردم شود.

نماینده دهلران گفت: خبرنگاران‌، سربازان عرصه خدمت و سنگرسازان جبهه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی اجتماعی هستند.

علیزاده تاکید کرد: اصحاب رسانه قشر فرهیخته ای هستند که در کمال امانتداری و رعایت اخلاق حرفه ای به عنوان چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای مردم، ضمن پیگیری مطالبات بحق جامعه، خدمات نظام را نیز منعکس می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha