تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در کرمانشاه از هزار نفر گذشت

کرمانشاه- ایرنا- کرمانشاه- ایرنا- رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: هم‌اکنون هزار و ۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های این این استان بستری هستند که نسبت به روز گذشته ۱۷ نفر بیشتر است.

«مهدی محمدی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بیمارستان‌ها پر از بیماران کرونایی است، افزود: از این تعداد ۴۳/۷ درصد در مراکز درمانی شهرستان‌ها و مابقی در بیمارستان های مرکز استان بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته ۶ نفر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا در استان فوت کردند، گفت: مجموع جان‌باختگان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲ هزار و ۳۵ نفر رسیده است.

وی اظهار داشت: در شبانه‌ روز گذشته ۵۵۷ نفر شامل ۸۹ بیمار مثبت بستری و ۴۶۸ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز قبل ۳۲ نفر بیشتر است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷۷ نفر در مراکز درمانی این استان به دلیل ابتلا به کرونا بستری و ۲۰۷ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، براساس رنگ‌بندی جدید وضعیت ۱۰ شهرستان استان را از ۱۶ مرداد قرمز، یک شهرستان نارنجی و سه شهرستان را زرد اعلام کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha