۲۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۲۰
کد خبرنگار: 3150
کد خبر: 84436789
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم پرواز بندرعباس قهرمان فوتسال امیدهای استان هرمزگان شد

بندرعباس- ایرنا- مسابقه‌های فوتسال امیدهای استان هرمزگان که با حضور سه تیم در سالن بسیج بندرعباس در جریان بود، با قهرمانی تیم پرواز پایان یافت.

مسوول کمیته برگزاری مسابقه‌های فوتسال هرمزگان گفت: مسابقه‌های فوتسال امیدهای استان به دلیل شیوع ویروس کرونا و آماده نبودن بسیاری از تیم‌ها، با حضور سه تیم «پرواز بندرعباس»، «ستاره اتحاد سرخون» و «دریادلان جوان محله کوی آیت الله غفاری بندرعباس» برگزار شد. 
مهدی ربیع پور روز شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: همچنین بازیکنان ۲ تیم‌ «علم ادب رودان» و «ساحل شهرداری سیریک» که برای حضور در این مسابقه‌ها اعلام آمادگی کرده بودند، به دلیل مبتلا شدن به کووید ۱۹ از رقابت‌های این دوره جاماندند.
وی بیان داشت: تیم «پرواز بندرعباس» در پایان این رقابت‌ها با نتیجه ۲  بر ۲ و کسب ۶ امتیاز قهرمان شد و تیم‌های «ستاره اتحاد سرخون» با سه امتیاز و «دریادلان جوان محله کوی آیت الله غفاری» نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
مسوول کمیته برگزاری مسابقه‌های فوتسال هرمزگان اظهارداشت:: در بازی‌های انجام شده تیم پرواز بندرعباس با ۲ گل تیم دریادلان جوان محله کوی آیت الله غفاری را از پیش روی برداشت و تیم ستاره اتحاد سرخون نیز سه بر یک بازی را به پرواز بندرعباس واگذار کرد.
ربیع پور گفت: تیم پرواز بندرعباس با این قهرمانی به عنوان نماینده هرمزگان در مسابقه‌های امیدهای کشور شرکت خواهد کرد.‌

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha