۲۴ مرداد ۱۴۰۰، ۰:۵۸
کد خبر: 84437204
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشکل فرونشست در شهرری با ترمیم شکستگی خط انتقال آب رفع شد

شهرری - ایرنا - مدیر ناحیه شهرری شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ تهران گفت: با تلاش گروه امداد و عملیات آبفای شهرری، شکستگی خط انتقال آب ۴۰۰ میلی‌متری محله صفائیه این شهر ترمیم و مشکل فرو نشست زمین برطرف شد.

عبدالله مجاهد شامگاه شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: این خط انتقال که یکی از خطوط مهم آبرسانی به. شهرستان ری است؛ به دلیل قدمت زیاد و فرسودگی شبکه از چند نقطه دچار شکستگی و نشتی آب که منجر به فرونشست محدود زمین در محله صفاییه شهرری شد.

وی افزود: به خاطر وجود لوله گاز ۶ اینچی در مسیر و مجاورت این خط انتقال آب کار حفاری را دشوار کرده بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در پی اطلاع از این حادثه در ساعات پایانی روز گذشته، گروه های امداد و عملیات آبفای شهرری و. به سرعت در محل حاضر شدند و با همت و تلاش مثال زدنی و کار بی وقفه شبانه، محل های آسیب دیده را تعمیر و با اقدامات پیشگیرانه در جهت رفع مشکل فرونشست زمین، از بروز خسارت های بیشتر جلوگیری کردند.

مجاهد از زحمات و تلاش های گروه امداد و عملیات آبفای شهرری از همکاری شهرداری، راهنمایی و رانندگی منطقه ۲۰ و شرکت گاز در اجرای این عملیات قدردانی کرد.
ناحیه شهرری آبفای منطقه ۶ تهران تعداد ۶۷ هزار و ۵۰۰ مشترک آب شهری و روستایی و ۴۶ هزار مشترک فاضلاب در منطقه ۲۰ شهرداری تهران را زیر پوشش خدمات رسانی دارد.

شهرستان ری با پنج بخش و ۶ شهر و یک میلیون نفر جمعیت در جنوب تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha