۲۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۳۷
کد خبر: 84437545
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۹۳ درصد ابلاغ‌های دادگستری کردستان الکترونیکی است

سنندج - ایرنا - رییس کل دادگستری کردستان گفت: در حال حاضر ۹۳.۶ درصد ابلاغیه‌های دادگستری استان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدحسین حسینی روز یکشنبه با حضور در دادگستری شهرستان بانه و در دیدار با رییس دادگستری و قضات این شهرستان، اظهار داشت: ضروری است تمام جمعیت کردستان در سامانه ثنا ( ثبت نام الکترونیکی اشخاص در سامانه قضایی) پوشش داده شود.

وی اضافه کرد: مقرر است در سال جاری و با برگزاری آزمون استخدامی قوه قضاییه کمبود کادر اداری در حوزه های مختلف قضایی استان برطرف شود.

رییس کل دادگستری کردستان افزود: دادگستری استان با داشتن ۷۰ درصد شعب با موجودی نامتعارف از این حیث دارای بیشترین شعب نامتعارف در کشور بود که این میزان در پایان تیرماه امسال به ۵۷ درصد رسیده است ولی کماکان با وضعیت مطلوب فاصله داریم.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: لازم است که همکاران قضایی و اداری با تلاش مضاعف و اقدام جهادی در مدت حداکثر چهار ماه آینده با سروسامان دادن شعب موجبات رضایتمندی بیش از پیش مردم استان را فراهم کنند.

وی اظهار داشت: دستورالعمل نقل و انتقال قضات در قوه قضاییه نظام مند شده و هر قاضی می تواند در این دستورالعمل امتیاز خود را مشاهده نموده و بر این اساس چشم انداز انتقالی ها ضابطه‌مند می شود.

رییس کل دادگستری کردستان افزود: روسای دادگستری شهرستانهای استان مکلف هستند نسبت به بررسی واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل اقدام کرده و نتیجه را اعلام کنند.

شهرستان بانه در ۲۴۰ کیلومتری شمال غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha