۲۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۱۸
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84438162
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آموزش و پرورش ناحیه ۲سنندج در المپیاد علمی نانو اول شد

سنندج-ایرنا- مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲سنندج گفت: در مرحله دوم دوازدهمین المپیاد علمی نانو این ناحیه با موفقیت ۳۱ دانش‌آموز رتبه اول استانی و کشور را از آن خود کرد.

محمدسعید کنعانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آزمون مرحله اول دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو چهارم مرداد جاری به صورت مجازی در سایت باشگاه نانو برگزار شد و از بین ۶هزار و ۳۶۴ داوطلب، ۵۲۴ نفر توانستند نمره حدنصاب برای ورود به مرحله دوم را کسب کنند.

وی افزود: از تعداد ۵۲۴ داوطلبی که امتیاز بالاتری کسب کرده و موفق به کسب حداقل ۱۵درصد از نمره آزمون شده‌اند به مرحله سوم راه پیدا کردند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲سنندج یادآور شد: 
 از این تعداد، استان کردستان با آمار ۱۱۴ نفر راه یافته، رتبه اول کشور و دانش آموزان ناحیه ۳ سنندج نیز با آمار ۳۱ نفر راه یافته به مرحله دوم المپیاد، رتبه اول استان وکشور را برای چندمین سال متوالی کسب کردند.

وی اضافه کرد: امسال شاهد درخشش مجدد پایه نهمی‌ها وهمچنین راهیابی چهاذ نفر از دانش آموزان پایه هشتم ( برای اولین بار ) به مرحله دوم المپیاد بودیم.

کنعانی اظهار داشت: آزمون مرحله دوم این دوره که شامل سوالات چهارگزینه‌ای و تشریحی است، چهارم شهریور جاری با حضور منتخبین مرحله اول به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی افزود:  زمان برگزاری مرحله سوم (رقابت پایانی این دوره) با حضور نفرات برتر مرحله دوم و بر اساس شرایط شیوع ویروس کرونا، متعاقبا اعلام خواهد شد.

 در یازدهمین دوره المپیاد نانو ۱۳دانش آموز کردستانی موفق به کسب مدال‌های مختلف شد.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha