۲۴ مرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۳۸
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 84438305
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۰ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد لرستان نیاز است

خرم‌آباد - ایرنا - مدیر ستاد دیه لرستان گفت: ۶۰ میلیارد تومان برای آزادی ۲۴۸ زندانی جرائم غیرعمد زندان‌های استان نیاز است.

به گزارش ایرنا توکل شاکرمی روز یکشنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها افزود: هشت نفر از این زندانیان زن هستند.

وی با بیان اینکه از ابتدای محرم تاکنون ۱۹ زندانی جرائم غیرعمد در لرستان آزاد شده اند ادامه داد: این افراد با کمک محسن چاوشی هنرمند محبوب کشور و همچنین خیران و نیکوکاران استان رهایی یافتند.

وی گفت: برای انجام کار خیر و شرکت در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به واریز مبالغ بسیار بالا نیازی نیست و مردم می توانند با مقادیر کم در آزادی یک نفر و نجات یک خانواده موثر باشد.

 شاکرمی اظهار داشت: نمونه این اقدام خیر کار، ارزشمند هنرمند مردمی و محبوب کشورمحسن چاوشی بود که با دعوت از طرفداران خود در فضای مجازی و اعلام شماره حساب ستاد دیه لرستان باعث شد یکهزار و ۲۴۰ نفر ظرف یک ساعت در این کار خیر شرکت کنند.

وی ادامه داد: با این اقدام ۱۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان که مجموع بدهی آنها ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت شد و این افراد به آغوش خانواده بازگشتند.

مدیر ستاد دیه لرستان اظهار داشت: علاوه بر کمک این هنرمند، از ابتدای محرم تاکنون خیران هم استانی و هیات های مذهبی با کمک و واریز نذورات به حساب ستاد دیه استان سبب آزادی ۹ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد با بدهی بیش از یک میلیارد تومان شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha