تخصص و آگاه بودن به امور از شاخصه های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی است
سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی دولت سیزدهم

کاشان - ایرنا - نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: تخصص، تعهد و آگاهی از امور از شاخصه‌های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی است و سیدجواد ساداتی‌نژاد در برهه کنونی بهترین گزینه برای تصدی این مسوولیت محسوب می‌شود.

رحمت‌الله فیروزی‌پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه رییس جمهوری ۲ نفر از وزیران پیشنهادی خود از جمله سیدجواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل را از بین نمایندگان مجلس انتخاب کرده است، افزود: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی علاوه بر تحصیلات و دانش تخصصی در حوزه آب و مرتبط با کشاورزی، با داشتن تجربه بیش از یکسال به عنوان رییس کمسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، اشرافیت بسیار خوبی بر مسایل این حوزه است.

وی سفرهای متعدد وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی به استان‌ها و شهرستان‌های کشور به عنوان رییس کمسیون کشاورزی را از دیگر محاسن وی و منجر به کسب اطلاعات جامع و رصد مشکلات این حوزه دانست و خاطر نشان کرد: انتخاب ساداتی‌نژاد در شرایط کنونی بهترین گزینه برای وزارت کشاورزی است.

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساداتی‌نژاد را باتوجه به اطلاعات و اشرافیت از درون مجلس، سوابق اجرایی و تسلط بر موضوع‌های تخصصی گزینه بسیار خوب و موفقی به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی است، اضافه کرد: امید می‌رود وی با استفاده از توان خود و ظرفیت نیروهای وزارت جهاد کشاورزی بتواند مسایل و مشکلات عدیده‌ای که کشاورزان کشور با آن درگیر هستند رفع کند.

تخصص، تعهد و اشرافیت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی مسجل است

فیروزی‌پور تصریح کرد: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی با حضور قدرتمند خود می‌تواند مشکلاتی از جمله موضوع نهاده‌های دامی و معضلات دامداران کشور را رفع و در شرایط دشوار اقتصادی به مردم کشور خدمت کند.

وی درباره سرنوشت حوزه انتخابیه کاشان در ۲ سال باقی مانده فرصت نمایندگی در صورت انتخاب ساداتی‌نژاد به عنوان وزیر جهاد کشاورزی خاطر نشان کرد: قانون مورد خاصی را پیش‌بینی نکرده است اما با توجه به اینکه ساداتی‌نژاد به عنوان نماینده یک ظرفیت برای کاشان و آران و بیدگل در کابینه است در مجموع می‌تواند در کنار وزارت، امور اجرایی حوزه انتخابیه را نیز با تدابیر ویژه خود پوشش دهد.

نماینده نطنز و قمصر در مجلس گفت: با توجه به شناختی که از ساداتی‌نژاد و دلبستگی‌های وی به عنوان نماینده مردم دارم، وی پیگیری‌های لازم را برای شهرش نیز انجام خواهد داد.

فیروزی‌پور با تاکید بر اینکه وی نیز به‌عنوان نماینده بخش قمصر و توابع آن در خدمت مردم کاشان است، خاطر نشان کرد: مشکل خاصی در این زمینه ایجاد نخواهد شد و ساداتی‌نژاد با توجه به تعلق خاطر معنوی که به منطقه در جایگاه نمایندگی دارد در مسیر نمایندگی و حوزه وزارت موفق عمل خواهد کرد.

وی با یادآوری سه نوع فعالیت نماینده مجلس شامل قانونگذاری، هماهنگی با اداره‌ها و پاسخگویی به مراجعه‌های مردم، ادامه داد: نماینده مجلس تکیه‌گاهی برای حل مشکلات مردم است و علاوه بر اینکه می‌تواند نماینده اختصاصی مردم منطقه خود باشد در حوزه صدارت نیز می‌تواند به عنوان نماینده تمامی مردم ایران خدمت کند.

رییس جمهوری چهارشنبه ۲۰ مردادماه ۱۴۰۰ لیست وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم را برای اخذ رای اعتماد نمایندگان قوه مقننه تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.

سیدجواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل و رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی از سوی آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی دولت سیزدهم به مجلس معرفی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha