۲۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۴۲
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 84439020
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ورود به گیلان ممنوع است ؛ مسافران اصرار نکنند

۲۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۴۲
کد خبر: 84439020
ورود به گیلان ممنوع است ؛ مسافران اصرار نکنند

رشت - ایرنا- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به بی توجهی برخی هموطنان و اصرار آنان به سفر با وجود شرایط حاد کرونایی در کشور گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا ، ورود به این استان ممنوع و راهها مسدود شده است بنابراین مسافران از سفر کردن به مقصد گیلان بپرهیزند.

سرهنگ جاور صفاری عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار  داشت: متاسفانه با وجود اعلام محدودیت ها و بازگرداندن بیش از ۱۵ هزار خودرو از ساعت ۱۲ روز گذشته تا کنون از مبادی ورودی به گیلان؛ همچنان برخی از هموطنان اصرار به مسافرت و ورود به استان دارند.

وی  با بیان اینکه برخی مسافران تلاش می کنند تا از  راههای فرعی به استان وارد شوند ، خاطر نشان کرد:  بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا ،  تمامی مجوزهای صادر شده  باطل است ؛  از این رو  در هر نقطه ای که پلیس این افراد متخلف را مشاهده کند ، علاوه بر اعمال جریمه خودروی شان،  بازگردانده می شوند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان تصریح کرد: خودروهای با پلاک غیر بومی که قبل از اجرای طرح وارد استان شده بودند تا ۴۸ ساعت فرصت دارند تا استان گیلان را به شهر یا استان مبدا ء ترک کنند.

وی اظهار داشت:  تمامی مصوبات اعمال محدودیت ها در این شرایط کرونایی که روزانه صدها نفر از هموطنان مان بدلیل شیوع این ویروس جان شان را از دست می دهند برای حفظ سلامتی  مردم وضع شده اند ،  بنابراین از  هموطنان درخواست می شود  جهت احترام به حقوق خود و دیگران ، قوانین را رعایت کنند .

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ترافیک تمامی راههای استان عادی و روان است  .

بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۲۴ مرداد تا جمعه پنجم شهریور ماه منع تردد بین استانی در سراسر کشور و همه جاده ها اجرا و همه مجوزهای صادر شده برای تردد لغو خواهد شد.
 افرادی هم که در این مدت بنا به هر دلیلی مشمول جریمه شده اند، بعد از یک ماه جریمه آنان دوبرابر و حتما اخذ خواهد شد. 

گیلان  از نخستین استان های درگیر در زمان شیوع کرونا بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha