مطالبات حوزه دفاع مقدس در خوزستان محقق نشده است

اهواز-ایرنا- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با بیان اینکه مطالبات حوزه دفاع مقدس در خوزستان کم‌سو بوده و محقق نشده است گفت: با همراهی رسانه ها در زمینه معرفی دستاوردهای ارزشمند این دوران باید تلاش مضاعفی صورت گیرد.

به گزارش ایرنا سردار عبدالرضا میرحاجتی دوشنبه در نشست هم اندیشی با رسانه های فعال در حوزه دفاع مقدس در محل اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در اهواز اظهار داشت: برگزاری نشست هم اندیشی با فعالان حوزه رسانه استان یکی از اولویت های این بنیاد بوده چرا که معتقدیم رسانه‌ها می توانند نقش موثری در معرفی هرچه بیشتر و احیای بخش های کمرنگ حوزه دفاع مقدس، داشته باشند.

وی افزود: همگان خوزستان را به عنوان پایتخت دفاع مقدس می شناسند لذا ارزش های این دوران پرافتخار باید به صورت کامل به نسل های جوان منتقل شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان ادامه داد: خوزستان موزه دفاع مقدس است و اکنون مطالبه‌گری رسانه ها برای راه اندازی موزه های دفاع مقدس در اهواز، آبادان ،  خرمشهر، دزفول و سوسنگرد یکی از مطالبات جدی، به حق و قابل پیگیری است.

وی افزود: رسانه ها در این زمینه می توانند ما را همراهی کنند و ما نیز برای تعامل با جامعه رسانه استان از تمامی ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد و در این راستا با گردآوری تجربه‌ها و پیشنهادها گام‌های مفیدی برای معرفی آثار دفاع مقدس خوزستان خواهیم برداشت.

سردار حاجتی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس نزدیک است و باید دستاوردهای این مجموعه را به خوبی به مردم معرفی کرد؛ امید است بتوانیم با کمک و همراهی کارشناسان برجسته و نخبگان استان به خصوص پیشکسوتان دوران دفاع مقدس،برای ثبت ارزش ها و رویدادهای مهم آن دوران و انتقال آن ها به نسل های بعد اقدام موثری انجام دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha