۴۵٠ هزار نفر در استان سمنان از خدمات طرح شهید سلیمانی بهره‌مند شدند

سمنان- ایرنا- معاون هماهنگ کننده سپاه قائم(عج) استان سمنان گفت: بیش از ۴۵۰ هزار نفر در استان در دوران همه‌گیری کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی خدمات مختلف دریافت کردند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی خالقیان روز سه‌شنبه به رسانه ها گفت: اقشار بسیج در خصوص تیم های حمایتی می توانند اثرگذار باشند و در این راستا پایگاه های مقاومت محلات نقش ویژه ای ایفا می کنند.

وی تصریح کرد: ۴ مرکز واکسیناسیون در چهار شهرستان استان راه اندازی می شود و این مراکز باید در آینده بیشتر نیز شود.

 خالقیان ادامه داد: باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، امروز موضوع اصلی کشور مهار کرونا است و همه باید با همه توان برای کاهش شیوع کرونا تلاش کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان بیان کرد: تمام معاونت های سپاه استان با هم افزایی و همکاری باید تلاش کنند تا به مردم در این ایام به بهترین نحو خدمت رسانی کنند.

وی افزود: دشمنان از موضوع کرونا برای ناامید کردن مردم ایران استفاده کرده اند و باید تلاش شود تا با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای امیدآفرینی در بین مردم فعالیت شود. 

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان گفت: بیش از ۸ هزار نیروی بسیجی در طرح شهید سلیمانی از ابتدای شیوع کرونا در استان در حوزه های مختلف مقابله با کرونا همکاری داشته است.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا (ع) با همدلی و تعامل بین دستگاه ها به کمک بیمارستان ها جهت تهیه امکانات ماسک و مواد ضدعفونی کننده اقدام شد و با همکاری ۶۰ گروه طلاب جهادی امور غسل درگذشتگان کرونایی انجام شد.

وی تصریح کرد: در خصوص بیماریابی فعال و هوشمند با حدود ۲ هزار بسیجی ، همکاری با دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و شاهرود انجام شد.

 خالقیان ادامه داد: طرح شهید سلیمانی از آبان ماه سال گذشته با همکاری با دانشگاه های علوم پزشکی در چهار گام اصلی آغاز شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان گفت: ایجاد چهار نقاهتگاه در شهرستان های مختلف استان سمنان از جمله فعالیت ها در طرح شهید سلیمانی بوده است و در طول ایام شیوع کرونا تاکنون بیش از ۲۱۰ هزار سبد معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

وی تصریح کرد: در طول این ایام فعالیت های مختلفی مانند توزیع بیش از ۷۰۰ سری جهیزیه انجام شد و در مجموع حدود ۳۰۰ میلیارد تومان خدمات به مردم ارائه شد.

 خالقیان ادامه داد: در تهیه وسایلی مانند تبلیت، کمک به اصناف آسیب دیده ، تعمیر و بازسازی منازل آسیب دیده، از دیگر فعالیت ها در ایام شیوع کرونا بوده است.

به گزارش ایرنا، براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده توسط سامانه ماسک وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، شهرستان سمنان، دامغان، شاهرود و سرخه در وضعیت قرمز تیره، شهرستان‌ گرمسار در وضعیت قرمز، شهرستان مهدیشهر، میامی و آرادان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha