۲۹ مرداد ۱۴۰۰، ۷:۳۱
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 84439620
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مرزنشینان مراوه‌تپه با افتتاح ۱۱۹ پروژه به استقبال هفته دولت می‌روند
افتتاح طرح‌های هفته دولت سال ۹۹ در مراوه‌تپه

گنبدکاووس- ایرنا - فرماندار مراوه‌تپه واقع در شرق استان گلستان گفت: با بهره برداری ۸۸ پروژه عمرانی و ۳۱ پروژه اقتصادی و اشتغالزا در هفته دولت برای ۱۱۸ نفر از جوانان جویای کار این شهرستان مرزی فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

امانگلدی ضمیر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: برای این پروژه‌ها در بخش عمرانی ۷۴۷ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال و طرح‌های اقتصادی و اشتغالزا ۳۴۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال از محل منابع ملی، استانی و شهرستانی، بنیاد علوی و بخش خصوصی هزینه و سرمایه‌گذاری شده است.

وی افزود: علاوه بر پروژه‌های عمرانی و اقتصادی قابل افتتاح مراوه‌تپه در هفته دولت امسال، عملیات اجرایی ۶ طرح عمرانی دیگر با اعتبار ۳۴۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در مناطق شهری و روستایی این شهرستان شروع خواهد شد.

ضمیر افتتاح آسفالت جاده مراوه‌تپه به "بسطام دره" به‌ طول هفت کیلومتر با ۶۰ میلیارد ریال و بهره‌برداری از ۳۳۳ واحد مسکونی (محرومین، مقاوم سازی و زلزله زدگان) در مناطق روستایی و شهری با ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار(تسهیلات بانکی و کمک بلاعوض دولت)  را از مهمترین طرح‌های این شهرستان در هفته دولت برشمرد.

فرماندار مراوه‌تپه گفت: عملیات اجرایی آسفالت جاده "قرناوه" به گلیداغ (شاخاناکو) به‌ طول هشت کیلومتر با اعتبار ۹۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از منابع ملی و استانی و احداث ۳۰۸ واحد مسکونی (محرومین، جوانان، افراد زیرپوشش نهادهای حمایتی و مقاوم سازی) با ۳۱۰ میلیارد ریال (تسهیلات بانکی، کمک بلاعوض دولت، بنیاد مسکن، بنیاد علوی و نهادهای حمایتی) در هفته دولت شروع خواهد شد.

شهرستان مراوه تپه افزون بر ۶۵ هزار نفر جمعیت دارد که در ۲ نقطه شهری و ۱۰۸ روستای دارای کُد شناسایی سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha