۲۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۳۳
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84441609
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فیلم کوتاه داستانی "باران‌های پشت شیشه" در سینمای جوان مهاباد تولید شد

مهاباد- ایرنا- رییس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: فیلم کوتاه داستانی "باران‌های پشت شیشه" توسط هنرمندان این شهرستان در انجمن سینمای جوانان مهاباد تولید شد.

رحیم بایزیدی روز چهاشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فیلم کوتاه داستانی "باران های پشت شیشه" به نویسندگی و کارگردانی "صادق محمود زاده" تولید و آماده نمایش شده است.

وی ادامه داد: این فیلم با موضوع اجتماعی و در مدت زمان ۱۲ دقیقه با هنرنمایی هنرمندان انجمن سینمای جوانان مهاباد تولید شده است.

رییس انجمن سینمای جوانان مهاباد با اشاره به اینکه فیلمسازان این شهرستان در دوران پاندومی کرونا  در حوزه تولید و حضور در جشنواره‌ها خوش درخشیده‌اند، گفت: روایت این فیلم زندگی کودکی است که پدر و مادر وی از هم جدا شده‌اند و او دچار مشکلات روحی و روانی است  که برای حل مشکلات و رهایی از آنها اقدام می‌کند.

بایزیدی اظهار داشت: "صادق محمود زاده" ساکن شهرستان بوکان و از فارغ التحصیلان دوره فیلمسازی انجمن سینمای جوانان مهاباد است که علاوه بر تولید این فیلم ، فیلم مستند هوگری (سفال سازی) را در کارنامه کاری خود دارد.

انجمن سینمای جوانان مهاباد یکی از انجمن‌های ۶۰ گانه سینمای جوانان در ایران است که از سال ۱۳۶۶ در این شهرستان راه‌اندازی شد و تاکنون به بیش از سه هزار هنرجو در رشته‌های مختلف فیلم‌سازی، تدوین، عکاسی و غیره آموزش دیده‌اند و هم‌اکنون دارای ۱۰۰ نفر عضو فعال است.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha