وزرای پیشنهادی درک درستی از وضعیت موجود و حل مشکلات مردم دارند

قزوین -ایرنا- یک فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه وزرای پیشنهادی درک درستی از وضعیت موجود و حل مشکلات مردم دارند، گفت: انتخاب افراد متخصص و متعهد برای کابینه دولت، راه عبور از مشکلات پیش رو است .

فرج الله فصیحی رامندی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا  افزود: وزرای پیشنهادی رییس جمهوری ترکیبی از نیروهای  قدیم و جدید نخبه،  افراد با تجربه با سابقه مدیریتی و در شأن نظام جمهوری اسلامی هستند، امیدواریم پس از تایید این افراد توسط مجلس، خدمات وزرا بتواند امید، نشاط و رضایت را در مردم فراهم کند.
وی اظهار داست : با توجه به وضعیت فعلی کشور بیشتر از هرچیزی به تیم اقتصادی قوی نیاز داریم که در این حوزه تاکنون چندین کمیسیون برگزار شده و اظهارنظرها نسبت به این پیشنهاد مثبت بوده است.
رییس شورای شهر قزوین اضافه کرد: با توجه به شناختی که از این تیم اقتصادی پیشنهادی رئیس جمهوری داریم، می‌توانم بگویم تیم توانمندی است.

وی خاطرنشان کرد: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار داریم با دقت وزرای پیشنهادی را بررسی کنند و کارشناسانه نظر دهند و خدای ناکرده دچار امتیازگیری و امتیازدهی نشوند.

این فعال سیاسی گفت که نمایندگان انقلابی مجلس شورای اسلامی باید به فردی که شایسته و لایق است رای دهند و اگر ضعفی مشاهده می‌کنند با وعده و وعیدها و امتیاز لاپوشانی نکنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha