۲۹ مرداد ۱۴۰۰، ۸:۴۵
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84442695
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰ هزار غذای گرم بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع شد

شهرکرد -ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری از توزیع ۵۰ هزار غذای گرم بین نیازمندان استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دهه نخست محرم خبر داد.

جاسم محمدی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای ماه محرم ۵۰ آشپزخانه طبخ و تهیه غذای گرم در استان توسط این نهاد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با هدف طبخ و تهیه غذای برای نیازمندان دایر شد.

به گفته وی، در این مدت ۲ هزار بسته غذایی و بهداشتی به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال تهیه و بین نیازمندان استان توزیع شد.

 محمدی افزود: از ابتدای اجرای طرح  پویش اطعام و احسان حسینی که در راستای کمک‌ به نیازمندان از ۱۹ مردادماه اجرایی شد، ۱۵ میلیارد ریال کمک توسط خیران در سامانه این طرح ثبت شده است.

به گفته وی، پارسال خیرین و نیکوکاران یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان کمک‌های خود را در قالب غذای گرم و بسته‌های مواد غذایی به دست نیازمندان رساندند و توزیع نذورات با اولویت مناطق محروم و روستایی انجام شد.

وی افزود: مردم نیکوکار استان می‌توانند نذورات خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷*  و یا با شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی به دست نیازمندان برسانند.

به گزارش ایرنا، ۳۹ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۹۰ هزار نفر در استان زیرپوشش خدمات این نهاد حمایتی قرار دارند، که ۶۰ درصد افراد زیرپوشش این نهاد زنان سرپرست خانوار هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha