۳۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۴۷
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 84442711
T T
۹ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم امتحان خودرا در عرصه‌های مختلف پس داده‌اند

اصفهان- ایرنا- نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت:کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم در مجموع مطلوب، خوب و از افراد متعهد و کارآزموده تشکیل شده که امتحان خود را در عرصه‌های مختلف مدیریتی به خوبی پس داده‌اند.

پروین صالحی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:اکثریت اعضا و بالای ۹۰ درصد افراد معرفی شده کابینه سیزدهم رای خوبی را از مجلس شورای اسلامی کسب خواهند کرد.

وی ادامه داد: بجز دو سه مورد از این اعضا که نمایندگان مجلس نسبت به سابقه تجربی آنها تردید دارند، اکثریت افراد رای لازم را کسب خواهند کرد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی افرود: اولویت‌ها و شاخصه‌های مد نظر نمایندگان مجلس برای رای به اعضای کابینه پیشنهادی در درجه اول تعهد، تخصص و کارآمدی و تجربه خوب است.

وی اضافه کرد: جلسات بررسی صلاحیت هر ۱۹ نفر اعضای پیشنهادی کابینه سیزدهم با برنامه ریزی خوب هیات رییسه در تک تک کمیسیون‌ها برگزار شده و علاوه بر آن این افراد در فراکسیون‌ها و جلسات متفرقه‌ مجلس نیز برای شناخت بیشتر شرکت کردند.

صالحی خاطرنشان کرد: هفته گذشته برنامه‌های فشرده و خوبی برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در مجلس برگزار شد و امیدواریم هم مرحله رای گیری در صحن علنی به خوبی برگزار شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی یادآور شد: وزیر پیشنهادی بهداشت از پزشکان با تجربه و دارای پشتکار است که برنامه‌های وی با شرایط کنونی کشور هماهنگی و تناسب لازم را دارد.

وی اظهار داشت: بر اساس تحقیقات انجام شده، وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان کابینه سیزدهم مرد میدان است که در صحنه‌های سخت دفاع مقدس و کرونا ایثارگرانه فعالیت داشته است.

به گفته وی، مرد میدان بودن وزرا، برای اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بسیار مهم است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی دولت سیزدهم هم از جمله افراد جوان و زبده و صاحب طرح و اندیشه در این عرصه است که امیدواریم ایشان با حمایت خوب مجلس شورای اسلامی وارد این عرصه شود.

رییس‌جمهوری چهارشنبه ۲۰ مردادماه ۱۴۰۰فهرست وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم را برای اخذ رای اعتماد نمایندگان قوه مقننه تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد و جلسه علنی مجلس نیز از صبح امروز(شنبه) ۳۰ مردادماه برای رسیدگی به صلاحیت وزیران پیشنهادی آغاز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha