۳۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۰۳
کد خبر: 84443675
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هوای مازندران ۶ درجه خنک‌ترمی شود

۳۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۰۳
کد خبر: 84443675
هوای مازندران ۶ درجه خنک‌ترمی شود

ساری - ایرنا - هواشناسی مازندران پیش‌بینی کرد که هوای استان طی امروز و فردا در مقایسه با روز ماقبل آن در مناطق غربی بین دو تا پنج و در مناطق مرکزی و شرقی نیزتا ۶ درجه سانتیگراد خنک‌تر می‌شود.

به گزارش ایرنا، اداره کل هواشناسی مازندران روز شنبه با صدور اطلاعیه‌ای، بیشینه دما طی امروز و فردا (یکشنبه)  را در مناطق غربی بین ۲۹ تا ۳۲ سانتیگراد و در مناطق مرکزی و شرقی را نیز بین ۳۱ تا ۳۵ درجه بالای صفر پیش‌بینی کرد.

هواشناسی مازندران، دمای هوا در مناطق غربی استان در روز گذشته (جمعه) را بین ۳۱ تا ۳۴ و در مناطق مرکزی و شرقی را نیز بین ۳۳ تا ۳۷ درجه سانتیگراد بالای صفر اعلام کرده بود.

طبق پیش‌بینی هواشناسی مازندران، هوای مازندران از روز دوشنبه تا پنجشنبه روند افزایشی دارد به گونه‌ای که این افزایش دما در مقایسه با روز یکشنبه در مناطق غربی با یک تا پنج درجه افزایش

بین ۳۰ تا ۳۴ درجه و در مناطق مرکزی و شرقی نیز با دو تا هفت درجه افزایش به ۳۳ تا ۳۷ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

شرایط جوی استان نیز از روز دوشنبه تا چهارشنبه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما و در بعدازظهر و اوایل شب همراه با افزایش ابر، وزش باد و در مناطق غربی و ارتفاعات با رگبار باران و وقوع رعد و برق پراکنده همراه است.

هواشناسی مازندران، شرایط جوی استان در روز پنجشنبه را صاف تا نیمه ابری همراه با تداوم هوای گرم و شرجی و بیشینه دما در مناطق غربی را نیز بین ۳۰ تا ۳۴ و در مناطق مرکزی و شرقی را بین ۳۳ تا ۳۷ درجه سانتیگراد بالای صفر پیش‌بینی کرد.
جدول داده‌های آماری هواشناسی مازندران نشان می‌دهد که دشت ناز با ۳۵ و سیاه بیشه با ۲۷ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین شهری مازندران طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

دمای هوای شهر ساری مرکز مازندران امروز در گرمترین ساعت به ۳۶ درجه سانتگیراد بالای صفر می‌رسد که این میزان در مقایسه با روز گذشته یک درجه کاهش نشان می‌دهد. 

جدول پیش‌بینی ۱۲ ساعته دریایی هواشناسی مازندران نیز نشان می‌دهد که وضعیت دریای خزر نیز طی امروز و فراد با باد و موج متوسط همراه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha