۳۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۰۶
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84443753
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محموله ۱۷میلیارد ریالی کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری کشف شد
عکس تزیینی است.

شهرکرد -ایرنا- فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف یک محموله ۱۷ میلیارد ریالی کالای قاچاق در محور خانمیرزا به بروجن خبر داد.  

به گزارش روز شنبه ایرنا از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، سردار منوچهر امان‌اللهی با اعلام این خبر افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان هنگام گشت‌زنی در محور خانمیرزا به بروجن، یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق را شناسایی کردند و ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان پس از هماهنگی قضایی با همکاری پلیس شهرستان بروجن با رعایت نکات ایمنی، این کامیون را در ورودی شهر بروجن متوقف کردند.

وی گفت: در بازرسی از این خودرو ۲۲ هزار و ۲۹۶ بطری انواع نوشیدنی  انرژی‌زا ، ۱۲ هزار و ۲۰۰ عدد نسکافه، پنج هزار و ۷۶۰ بسته رشته سوپی، پنج‌هزار و ۷۰۶ قوطی کمپوت آناناس، ۲ هزار و ۴۵۰ بسته تمر هندی، ۴۷۳ بطری روغن مایع و ۷۸ قوطی روغن زیتون قاچاق کشف شد.

وی اظهار داشت: در این رابطه راننده کامیون دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

امان‌اللهی در ادامه از کشف یک محموله چای قاچاق به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال خبر داد و گفت:  در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، خودروی حامل چای قاچاق شناسایی و ماموران پس از هماهنگی قضایی با رعایت نکات ایمنی، این خودرو را متوقف و در بازرسی از خودرو ۳۰۰ کیلوگرم چای قاچاق کشف کردند که راننده خودرو به مراجع قضایی تحویل داده شد.

به گزارش ایرنا، در سالجاری بیش از  ۲۵۵ پرونده قاچاق کالا به ارزش ۵۸۵ میلیارد ریال تشکیل و ۱۳۷ دستگاه خودری قاچاق توقیف شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha