مسوولان انتخاب شده فرصت آزمون و خطا ندارند

تهران - ایرنا - نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه مسوولانی که انتخاب می‌شوند فرصت آزمون و خطا ندارند، گفت: در مدیریت میانی باید افرادی که خداوند، شهدا و اهل بیت را در نظر می‌گیرند برای مسوولیت انتخاب شوند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، در جلسه نوبت بعدازظهر روز شنبه نشست علنی مجلس شورای اسلامی «محمدرضا احمدی سنگری» در تذکری گفت: دولت انقلابی با مجلس انقلابی امیدی در مردم  ایجاد کرده است و مسوولانی که در آینده مدیریت کشور را بر عهده خواهند گرفت، دیگر زمان آزمون خطا نخواهند داشت.

نماینده مردم رشت در مجلس افزود: افرادی که برای مدیریت کلان کشور انتخاب می‌شوند، در انتخاب مدیران میانی استان‌ها خداوند، شهدا و اهل بیت را در نظر بگیرند تا به مردم خدمت کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسوولان منتخب باید انقلابی و جهادی باشند، افزود: برای شعارهایی که داده شد مردم باید در عمل مردم ببینند که این افراد خدمتگزار هستند که برای رفاه بیشتر تلاش می‌کنند.

احمدی در ادامه درباره مشکلات بیمارستان‌های حوزه انتخابی خود در مبارزه با کرونا و کمبود نیروی انسانی و کادر درمانی سخن گفت که « محمدباقر قالیباف» تاکیدکرد کمیسیون بهداشت و درمان مجلس پیگیر این مشکلات هست و نمایندگان فقط در دستور جلسه  صحبت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha