نباید نمایندگان را متهم به سیاه‌نمایی کنیم

تهران - ایرنا- نماینده مردم مهاباد در واکنش به سخنان نماینده تبریز گفت: اگر کسی برخلاف عقیده ما اظهارنظر کند، نباید او را به سیاه‌نمایی متهم کنیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، «جلال محمودزاده »در نشست علنی نوبت دوم امروز -شنبه- با استناد به ماده ۷۵ آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: بنده نسبت به اظهارات یکی از همکاران که مرا در جریان مخالفتم با کابینه و برنامه‌های حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی به سیاه‌نمایی متهم کرد، تذکر دارم.نیازی به سیاه‌نمایی در این وضعیت تأسف‌بار معیشتی وجود ندارد،  همه مردم این وضعیت را مشاهده می‌کنند.

نماینده مردم مهاباد  بیان داشت: نمایندگان در بیان اظهارنظر آزاد هستند، شما نیز می‌توانید به عنوان موافق یا مخالف اظهارنظر کنید و حق این را ندارید که کسی را متهم به سیاه‌نمایی کنید. من در مخالفت با کابینه رئیسی عنوان کردم که وضعیت اقتصادی کشور خوب نیست و تورم، بیکاری، آمار کودکان کار، اختلاف شدید طبقاتی و قبرخوابی حاصل اقتصاد دولت‌های گذشته است.

وی گفت: ممکن است همکاری که مرا مورد خطاب قرار داده به این دلیل از بیانات من ابراز ناراحتی می‌کند که وی سال‌ها به عنوان معاون رئیس جمهور در دولت‌های نهم و دهم مشغول به کار بوده و این فشار اقتصادی ناشی از عملکرد اقتصادی دولت‌های قبل بوده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: اگر کسی برخلاف عقیده ما اظهارنظر کند، نباید او را به سیاه‌نمایی متهم کنیم، مجلس شورای اسلامی محل بیان نظرات مختلف است با وجود اینکه موافق تعدادی از وزرای پیشنهادی هستم اما از وظایف قانونی خود کوتاه نخواهیم آمد و واقعیت‌های جامعه را عنوان می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، محمد رضا میر تاج الدینی نماینده مردم تبریز در تذکر شفاهی نسبت به سخنان نماینده مهاباد واکنش نشان داد. نماینده مهاباد در تذکری از وضعیت معیشتی مردم در کشور انتقاد کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha