۳۰ مرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۵۵
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84444199
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نظارت بر اجرای مصوبات ستاد کرونا در چهارمحال و بختیاری تشدید شود

شهرکرد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نظارت بر اجرای صحیح مصوبات ستاد کرونا از جمله منع ترددهای شبانه‌ها با شدت و جدیت بیشتری پیگیری شود.

جعفر مردانی عصر شنبه در ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: حفظ سلامتی مردم در اولویت برنامه‌های استان است و در این راستا نیازمند بسیج همگانی و تعامل سازنده بخش‌ها و ارگان‌های مختلف با دانشگاه علوم پزشکی هستیم.

وی ادامه داد: همچنان در شرایط بحرانی شیوع کرونا قرار داریم و همانطور که از مردم انتظار داریم پروتکل‌های بهداشتی را با دقت بیشتری رعایت کنند، از سوی دیگر نظارت‌ها بر جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به استان و ترددهای شبانه تشدید می‌شود.

مردانی با اشاره به تداوم محدودیت‌ ساعت کار بازار در رسته‌های شغلی گروه ۲،۳ و ۴ در وضعیت قرمز شیوع کرونا، تصریح کرد: بازار در تمامی شهرستانها از ساعت هشت شب به بعد باید تعطیل شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: رستوران‌ها و اغذیه‌سراها نیز باید به صورت بیرون‌بر فعال باشند.

مردانی ادامه داد: پارک‌ها و بوستان‌ها باید تعطیل باشد و مکان‌های تفریحی و گردشگری هیچگونه خدماتی به مراجعه‌کنندگان ارائه ندهند.

به گفته وی، اجرای دو سوم دورکاری کارمندان نیز باید رعایت شود و بازرسان در این خصوص نظارت داشته باشند.

مردانی از ایجاد یک بیمارستان ۶۰ تختخوابی صحرایی در استان خبر داد و گفت: تحقق این برنامه در حال پیگیری است.

به گزارش ایرنا، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۳۰ مرداد، ۶۵ هزار و ۷۵۴ بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده است که از این تعداد یک هزار و ۳۲۶ بیمار جان خود را از دست دادند.

بر اساس آخرین رنگ‌بندی وزارت بهداشت، درمان و  آموزش پزشکی، تمامی ۱۰ شهرستان چهارمحال و بختیاری در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) شیوع کرونا قرار دارد.

تمامی تخت‌های بیمارستانی ویژه بیماران کرونایی چهارمحال و بختیاری که حدود ۷۰ درصد ظرفیت تخت‌های بیمارستانی استان را شامل می‌شود، تکمیل شده و بیمارستان صحرایی در شهرستان‌های شهرکرد و فارسان برای خدمات‌رسانی به بیماران برپا شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha