۳۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۲۴
کد خبرنگار: 2235
کد خبر: 84444731
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 ۳۸ پروژه عمرانی طی هفته دولت در رضوانشهر بهره برداری می شود

رشت - ایرنا - فرماندار رضوانشهر گفت: در ایام هفته دولت، تعداد ۳۸ پروژه عمرانی مختلف با اعتبار ۴۹۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا از رضوانشهر، محمود قاسمی روز شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر اظهار داشت: با وجود شرایط سخت اقتصادی و گرفتاری های موجود ناشی از بیماری کرونا، ۳۸ پروژه عمرانی و خدماتی در زمینه های فرهنگی، راه، گردشگری، کشاورزی، مسکن مددجویی و سایر موضوعات به ارزش ۴۹۰ میلیارد ریال در سطح این مناطق به بهره برداری می رسد.  
وی با اشاره به مهمترین پروژه های قابل افتتاح در ایام هفته دولت در این شهرستان افزود: بهره برداری از ۲ زمین ورزشی در سطح روستاها، بهره برداری از روکش آسفالت راه روستایی، حفر و تجهیز از چاه های عمیق کشاورزی و همچنین بازسازی تأسیسات آب کشاورزی از آن جمله است.  
وی در ادامه با اشاره به تأمین آب شرب برای بیش از ۲ هزار و ۳۵۰خانوار در قالب ۱۹ روستا که بیش از ۷ هزار نفر جمعیت را در بر میگیرد گفت: برای اجرای این طرح عام المنفعه بزرگ بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.  
فرماندار رضوانشهر در ادامه با قدردانی از زحمات کادر درمان و همکاری خوب مردم این شهرستان در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: کل جمعیت مورد هدف و واجد شرایط برای دریافت واکسن در این شهرستان حدود ۵۴ هزار نفر می باشد که از این میزان تاکنون ۲۱ هزار و ۵۰۰ نفر واکسینه شده اند .
قاسمی افزود: از نظر رنگ بندی های اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا، رضوانشهر در شرایط قرمز تیره می باشد و تمامی ظرفیت بیمارستان این شهرستان به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است و علاوه بر آن با اضافه کردن تخت های جدید، بخشی از راهرو های بیمارستان شهدای رضوانشهر به بیماران کرونایی خدمات ارائه می کند.  
شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و دو بخش به نام های مرکزی و پره سر و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha