فشار از روی بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان کاسته می‌شود

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: ۱۰۲ تخت ویژه بیماران کرونا در فضای نمایشگاهی بندرعباس توسط این مدیریت پس از ۲ هفته تلاش آماده و امروز تحویل دانشگاه علوم پزشکی این استان شد که فشار روی بیمارستان‌های این دانشگاه را کاهش می‌ یابد.

مهرداد حسن‌زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: استاندار هرمزگان ۲ هفته مهلت برای آماده‌سازی فضای نمایشگاهی برای استفاده دانشگاه علوم پزشکی جهت بیماران کرونا داده بود که با یک روز تاخیر امروز تحویل داده شد که این می‌تواند به حفظ سرانه تخت به بیمار در بیمارستان‌ها کمک کند.

وی ادامه داد: ۲۴۸ تخت دیگر هم آماده و تخت‌ها چیده شده‌است تا در هر لحظه که نیاز شد تحویل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شود و این احتمال هم وجود دارد که در صورت رعایت مردم و جدی‌تر گرفته شدن دستورهای بهداشتی نیازی به استفاده از آن‌ها نشود.

وی اضافه کرد: هر چند مرحله سوم این مجموعه هم فضاسازی شده و تنها چیدمان تخت‌ها باقی مانده که در صورت احساس نیاز توسط دانشگاه علوم پزشکی به سرعت تخت‌ها چیده شود اما بایستی به مرحله‌ای از کنترل بیماری رسید که چنین نیازی در استان ایجاد نشود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha