۳۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۴۲
کد خبرنگار: 2202
کد خبر: 84445006
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساعت کاری ادارات خراسان جنوبی به روال قبل بازگشت

۳۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۴۲
کد خبر: 84445006
ساعت کاری ادارات خراسان جنوبی به روال قبل بازگشت

بیرجند - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی گفت: ساعت کاری ادارات استان از اول شهریور ماه به روال گذشته باز می‌گردد و ادارات در روزهای پنجشنبه نیز دایر خواهند بود.

محمد حسینی روز یکشنبه به رسانه‌ها بیان کرد: براساس ابلاغیه وزارت کشور و در راستای صرفه‌جویی در مصرف انرژی، ساعت کاری ادارات استان تا پایان مرداد ماه به ۷ تا ۱۳ تغییر یافته بود.

معاون استاندار خراسان جنوبی افزود: با توجه به عدم تمدید این ابلاغیه از سوی وزارت کشور، ساعت کاری ادارات دولتی از یکم شهریور ماه به ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه تغییر می‌کند.

وی اظهار داشت: ساعت کاری ادارات در روزهای پنجشنبه نیز ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

به استناد مصوبه هیات وزیران و با توجه به تداوم گرمای هوا و ضرورت تامین برق مورد نیاز بخش‌های ضروری کشور، تمامی ادارات تا پایان مرداد سال جاری در روزهای پنجشنبه تعطیل شدند.

براساس این مصوبه ساعت کاری ادارات استان خراسان جنوبی از روز شنبه (۱۹ تیر) تا پایان مرداد ماه تغییر کرد و در روزهای شنبه تا چهارشنبه ۷ تا ۱۳ تعیین شد.

پیش از آن در راستای اجرای مصوبه هیات وزیران درخصوص رعایت الگوی مصرف برق و تغییر ساعت کاری ادارات در فصل گرما، ساعت کاری ادارات استان خراسان جنوبی از روز دوشنبه - ۱۷ خرداد - تغییر کرده و در روزهای شنبه تا پنجشنبه ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ تعیین شده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha