نظریات خاندوزی نویدبخش بهبود فضای کسب وکار است

تهران - ایرنا- عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: نظریات خاندوزی در بازار سرمایه نوید بخش بهبود محیط کسب و کار و اقتصاد کشور خواهد شد،

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار سیاسی ایرنا، معصومه پاشایی بهرام امروز یکشنبه و در موافقت با صلاحیت «احسان خاندوزی» وزیر پیشنهادی اقتصاد و امور دارایی گفت: وزیر پیشنهادی اقتصاد چند ویژگی دارد که می‌تواند کمک شایانی به وزارت اقتصاد و شرایط کشور ارائه کند.

نماینده مردم مرند و جلفا افزود: فعالیت در مرکز پژوهش‌های مجلس، امکان تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی را برای خاندوزی فراهم کرده است و پیوند آنها با جامعه دانشگاهی سبب ایجاد حلقه کارآمد بین پژوهشگران، سیاستگذاران و وزارت اقتصاد شده است.

وی اضافه کرد: خاندوزی نیروی جوان با روحیه انقلابی، عدالت محور و فسادستیز است و مقالات تخصصی ارزشمندی در زمینه نیازهای اقتصادی ایران را نوشته که در دانشگاه تدریس می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه وزیر پیشنهادی اقتصاد درباره کسب و کار برنامه ویژه‌ای دارد، گفت: داشتن روحیه کار گروهی یکی از الزامات کار اقتصادی در ایران است که وزیر پیشنهادی اقتصاد توانایی انجام کار گروهی را دارد.

پاشایی درباره برنامه‌های وزیر پیشنهادی گفت: فعال کردن ستاد اقتصادی دولت برای ایجاد هماهنگی بین دستگاهی، اصلاح نظام مالیاتی و گمرکی به عنوان یکی از محورهای اساسی تحول اقتصاد کشور، اصلاح نظام مالیاتی و بانکی به عنوان یکی از مهمترین چالش‌های اقتصاد کشور، بهبود ساختار بازار سرمایه که سبب به تاراج رفتن سرمایه مردم در بورس شد، از جمله برنامه‌های وزیر پیشنهادی اقتصاد است.

وی با بیان اینکه نظریات خاندوزی در بازار سرمایه نوید بخش بهبود محیط کسب و کار و اقتصاد کشور خواهد شد، ادامه داد: شفافیت، ارتقای بهره وری و مدیریت دارایی‌های دولت از جمله برنامه‌های ایشان است.

پاشایی بهرام با تاکید بر اینکه خاندوزی معتقد به اقتصاد مقاومتی است، عنوان کرد: وی مقالات علمی متعددی در خصوص اقتصاد مقاومتی دارد و در زمان حضور خود در مرکز پژوهش‌های مجلس در این زمینه اقداماتی داشته است. علاوه براین یادداشت‌هایی در این خصوص در سایت رهبر معظم انقلاب داشته است، همچنین تکیه بر بودجه با استفاده از مالیات از برنامه‌های وی است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: انتظار داریم خاندوزی در صورت کسب رای اعتماد نمایندگان برنامه های خود را عملی کرده و زمانی که وارد وزارتخانه شد دچار روزمرگی نشود و مسیر تحول گرایی را حفظ کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha