ادعای نبود سوابق مدیریتی برای برخی وزرای پیشنهادی قابل قبول نیست

مهاباد- ایرنا- عضو هیات علمی دانشگاه پیام‌نور میاندوآب‌ گفت: زدن برچسب جوانی و نبود سوابق مدیریتی برای برخی وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم مورد قبول نیست و اغلب این افراد در وزارت مربوطه دارای تخصص و تعهد کافی هستند.

یوسف فرجی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در خصوص کابینه پیشنهادی آیت الله رئیسی با توجه به ویژگی‌ها و خصوصیات مدیران در بیان قرآن، قوی و امین بودن است و باید مدیر نخست دارای توانمندی و قدرت لازم برای اداره وزارتخانه و دیگر پاک دستی و امین بودن باشد.

وی افزود: وزرای پیشنهادی رییس جمهوری بیشتر از جوان‌ها و برخی با تجربه‌ها هستند و همچنین اکثریت وزرای پیشنهادی دارای سوابق مدیریتی و انقلابی بوده و تعداد زیادی از آن‌ها به عنوان نیروهای جهادی پاکدست در جامعه شناخته شده هستند.

وی ادامه داد: با توجه به روحیه انقلابی و جهادی بیشتر وزرای پیشنهادی با اعتماد مجلس شورای اسلامی به آنان، دولت کارآمدی تشکیل می‌شود.

استاد دانشگاه پیام نور میاندوآب گفت: با توجه به ولایی بودن وزرای پیشنهادی و همچنین داشتن تخصص و تعهد کافی، نیروهای کارآمدی و دلسوزی در هیات دولت سیزدهم خواهیم داشت.

فرجی افزود: برهمین اساس وزرای پیشنهادی در صورت کسب رای اعتماد نمایندگان مجلس، می‌توانند به مشکلاتی که در کشور گریبان گیر مردم شده، فائق آیند.

بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم از صبح شنبه ۳۰ مردادماه با حضور آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهوری در مجلس شورای اسلامی آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha