زمین لرزه چهار و یک دهم ریشتری حاجی آباد هرمزگان خسارت نداشت

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: براساس بررسی‌های انجام شده توسط مسوولان محلی و تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال احمر زمین لرزه چهار و یک دهم ریشتری بامداد امروز هیچگونه خسارتی نداشته است.

مهرداد حسن‌زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بررسی‌های از میزان خسارت‌های احتمالی دقایقی پس از وقوع زمین لرزه توسط جمعیت هلال احمر و فرمانداری حاجی آباد و مسوولان محلی انجام شد.

وی ادامه داد: این زمین لرزه در عمق  ۱۷ کیلومتری زمین و ۳۴ کیلومتری حاجی آباد، ۳۵ کیلومتری درز در استان فارس و ۵۲ کیلومتری فین در هرمزگان رخ‌داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان تاکید کرد: ساختمان سازان با توجه به لرزه خیز بودن هرمزگان بایستی نکات ایمنی و مقام سازی ساختمان‌ها را با جدیت رعایت کنند تا زمان وقوع حادثه کمترین میزان خسارت‌های احتمالی ایجاد شود.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان هم به خبرنگار ایرنا گفت: زمین لرزه چهار و یک دهم ریشتری حاجی آباد براساس بررسی‌های اولیه تیم‌های ارزیاب و مرکز کنترل و مدیریت این جمعیت تا کنون خسارت خاصی نداشته است.

مختار سلحشور بیان کرد: جمعیت هلال احمر هرمزگان با توجه به زمان وقوع زمین لرزه که در ساعت ۲ و ۵۷ دقیقه بامداد رخ‌داده و اغلب مردم در آن ساعت مشغول استراحت هستند بررسی‌های تکمیلی را هم انجام می‌دهد.

شهرستان حاجی‌آباد هرمزگان در فاصله ۱۶۰ کیلومتری بندر عباس واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha