۳۱ طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت در آستارا افتتاح می‌شود

آستارا - ایرنا - سرپرست فرمانداری آستارا از آماده افتتاح بودن ۳۱ طرح عمرانی و خدماتی بمناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا، سعید میرقربانی میزان اعتبار هزینه شده برای اجرا و تکمیل ۳۱ طرح عمرانی و خدماتی در این شهرستان را ۳۷۶ میلیارد و ۳۴۵ میلیون ریال اعلام کرده است.

وی بوستان محله، کانال جمع آوری و هدایت آب های سطحی، بازگشایی خیابان و آسفالت و بهسازی معابر، تجهیز ناوگان حمل زباله، مسکن های مددجویان و طرح های تامین و توزیع برق و توسعه تجهیزات جانبی آن را از پروژه های قابل افتتاح در شهر آستارا و بخش مرکزی این شهرستان عنوان کرد.

وی ادامه داد: در شهر لوندویل و بخش مربوطه نیز طرح هایی از قبیل آسفالت خیابان و چند کوچه، کانال هدایت آب های سطحی سهراب محله، جابجایی شبکه و تاسیسات توسعه برق، جدول گذاری ، پل و توسعه فضای سبز آماده بهره برداری شده است.

سرپرست فرمانداری آستارا همچنین از برنامه ریزی برای تجلیل از کارمندان نمونه دولت در فرمانداری این شهرستان خبر داد و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت.

هشتم شهریور ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران یادآور حادثه تروریستی انفجار دفتر نخست‌وزیری و شهادت مظلومانه شهیدان محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد باهنر (نخست‌وزیر) در سال ۱۳۶۰ است و این ایام به عنوان هفته دولت گرامی داشته می شود.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha