۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۰۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 84445720
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۵ پروژه عمرانی بنیاد مسکن زنجان در هفته دولت افتتاح وکلنگ زنی می‌شود

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: همزمان با آغاز هفته دولت امسال ۴۵ پروژه عمرانی این نهاد انقلابی در راستای توسعه و آبادانی و محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

رضا خواجه ای روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، بهسازی و بازسازی مسکن روستایی، احداث مسکن محرومین، اجرای طرح هادی و احداث خانه عالم را از جمله پروژه هایی اعلام کرد که در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: بر این اساس طی این هفته ۶ پروژه اجرای طرح هادی در شهرستان‌های ماهنشان، ایجرود، خدابنده و سلطانیه و همچنین یک پروژه احداث خانه عالم روستای تسکین شهرستان طارم  افتتاح می شود.

به گفته این مسوول امروزه طرح هادی روستایی مهمترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است که علاوه بر جنبه‌های کالبدی روستاها، جنبه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مورد توجه قرار می گیرد که خوشبختانه در این راستا بنیاد مسکن با اجرای طرح هادی توانسته گامهای مطلوبی در راستای رفع محرومیت مناطق روستایی، ارتقای سطح و کیفیت زندگی روستائیان بردارد.

خواجه ای با اشاره به افتتاح واحدهای مسکونی مقاوم‌سازی و بازسازی شده روستایی همچنین مسکن محرومین در سطح شهرستان های این استان نیز افزود: ۳۸ پروژه مسکن روستایی نیز از اعتبارت حوادث بازسازی و طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی طی هفته دولت در شهرستانهای زنجان، ابهر، ماهنشان، ایجرود، طارم، سلطانیه، خرمدره و خدابنده افتتاح خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان بهسازی و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی را از اولویت‌های اصلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: این نهاد با ترویج مقاوم سازی، آموزش و ارتقای دانش فنی روستایی در پیشگیری از حوادث نقش مهمی داشته و با ارائه خدمات فنی، پشتیبانی و اعطای تسهیلات بانکی و وجوه بلاعوض به موضوع بازسازی، نوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی تاکید جدی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha