۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۱۹
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84445816
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۵ درصد فرهنگیان کردستان واکسن کرونا دریافت کردند

۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۱۹
کد خبر: 84445816
۸۵ درصد فرهنگیان کردستان واکسن کرونا دریافت کردند

سنندج- ایرنا- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان گفت: از زمان آغاز واکسناسیون فرهنگیان و در بازه زمانی (هفتم تا ۲۵ مرداد) ۸۵ درصد از فرهنگیان استان مرحله اول واکسن کرونا را تزریق کردند.

افشین خوشگوار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: واکسیناسیون فرهنگیان استان همزمان با سراسر کشور بصورت نمادین از هفتم و بصورت رسمی از نهم مرداد آغاز شد و تا ۲۵ مرداد در ۱۷ مرکز تزریق واکسن با همکاری دانشگاه علوم پزشکی انجام شد.

وی با بیان اینکه در مجموع تعداد نیروهای رسمی، پیمانی و حق التدریس استان ۲۵ هزار نفر است، گفت: در این بازه زمانی ۱۹ هزار و ۱۰۷ نفر از فرهنگیان استان در مراکز آموزش و پرورش استان مرحله اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: این تعداد فرهنگی واکسینه شده ۸۵ درصد فرهنگیان استان را شامل می شود و پیش بینی ما این است که حدود ۱۰ درصد دیگر از نیروهای ما قبل از شروع واکسیناسیون فرهنگیان و در رنج سنی خود و یا اینکه بدلیل بیماری های زمینه ای در مراکزدانشگاه علوم پزشکی واکیسنه شده اند.

وی یادآور شد: در مرکز استان ۲ پایگاه ویژه آموزش و پرورش نواحی یک و ۲ سنندج راه‌اندازی و فرهنگیان هر ناحیه بر اساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده از طریق نواحی و به صورت آموزشگاهی در این مراکز حضور پیدا کرده و مرحله اول واکسن خود را دریافت کردند.

خوشگوار با بیان اینکه براساس زمان‌بندی اعلام شده مرحله دوم واکسناسیون فرهنگیان از پنجم شهریور آغاز خواهد شد، گفت: برای مرحله دوم نیز با دانشگاه علوم پزشکی هماهنگ خواهد شد و واکسناسیون  یا در مراکز آموزش و پرورش یا مراکز دانشگاه انجام می شود.

فرهنگیان جامانده با ارائه معرفی نامه و کارت پرسنلی به پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون عمومی مراکز بهداشت شهرستان ها و مناطق مراجعه کرده و نسبت به تزریق مرحله اول واکسن اقدام کنند.

مرحله اول واکسیناسیون فرهنگیان کردستانی از هفتم تا ۲۵ مرداد جاری انجام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha