کارآمدی و جهادی بودن از شاخصه‌های کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم است

شهرکرد- ایرنا- دبیر مجمع نیروهای انقلابی چهارمحال و بختیاری گفت: کارآمدی، تخصص، تجربه، فعالیت جهادی، صداقت، روحیه انقلابی، تعهد و مقبولیت بین مردم شاخصه‌های اصلی در کابینه پیشنهادی دولت به‌شمار می‌رود.

مراد کاظمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: هر کدام از نیروهای پیشنهادی در کابینه دولت جدید ویژگی‌های یاد شده را داشته باشند، به راحتی می‌توانند در اجرای برنامه‌های خود به موفقیت برسد.

وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گذشته کمتر به ویژگی‌های نیروهای معرفی شده توجه می‌کردند و اما نمایندگان کنونی مردم در مجلس شورای اسلامی با روحیه انقلابی خود به دنبال شاخصه‌های یاد شده هستند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: قضاوت بر روی کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم به‌علت بهره‌گیری از نیروهای جدید نیز خیلی زود است و به‌نظر می‌رسد برخی اظهارنظرهای کنونی از سوی سیاسیون و رسانه‌های گروهی در خصوص این کابینه از روی حدس و گمان باشد.

کاظمی تاکید کرد: امید است نیروهای جدید نیز که پیش از این پُست‌های مدیریتی کلان نداشته و در راس کار نبوده‌اند بتوانند تحول‌آفرینی و تغییر در سیستم را ایجاد کنند.

به گزارش ایرنا، بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت از روز شنبه با حضور و سخنرانی رییس‌جمهوری در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha