۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۵۶
کد خبر: 84446076
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۴۹ طرح عمرانی هفته دولت در هرمزگان بهره‌برداری می‌شود

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان گفت: ۷۴۹ طرح با سرمایه‌گذاری ۴۳ هزار و ۶۶۷ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در سال ۱۴۰۰ در سراسر استان افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

فریدون همتی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و فرارسیدن هفته دولت، اظهارداشت:از این تعداد، ۲۶ طرح شاخص و بزرگ با ۳۶ هزار و ۱۴۲ میلیارد ریال سرمایه‌ گذاری و تخصیص اعتبار، اجرایی شده‌اند.

وی ادامه داد:هم‌چنین در این هفته، عملیات اجرایی ۹ طرح مهم با سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۵۸۶ میلیارد ریال در استان هرمزگان، آغاز می‌شود.

آخرین طرح‌های شاخص افتتاح شده در ماه‌های تیر و مرداد امسال استان هرمزگان در دولت قبل مربوط پروژه‌های مناطق آزاد ،۱۳ طرح درقشم و کیش با سرمایه گذاری هفت هزار و ۴۱۶میلیارد ریال می‌باشد که روز دوشنبه پنجم مرداد امسال به صورت ویدوئو کنفرانسی به بهره‌برداری رسید.

ازاین تعداد ۹ طرح در قشم با سرمایه گذاری شش هزار و ۳۷۹میلیارد ریال بوده که پنج هزار و ۶۷۹ میلیارد ریال از این سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی انجام شده و برای ۶۰۷ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

۲۴ تیرماه امسال نیز در مراسم بهره‌برداری از ۱۶ طرح زیربنایی سازمان بنادر کشور، شش طرح دریایی و بندری به ارزش سه هزارو ۱۹۷میلیارد تومان به صورت ویدئوکنفرانسی در سطح بندرهای این استان بهره‌برداری شد.

 بهره‌برداری از ۱۰۵ طرح بهداشتی و درمانی و طرح جامع انتقال، ذخیره‌سازی و صادرات اسید سولفوریک نیز از دیگر طرح‌های شاخص در استان هرمزگان بود که در نیمه نخست تیرماه امسال بهره‌برداری شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha