۷ شهریور ۱۴۰۰، ۷:۱۰
کد خبر: 84446214
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ورمزیار: رفت و آمد بازیکنان نباید به ضرر استقلال باشد

تهران - ایرنا - پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: فصل نقل و انتقالات فرصت مهمی است که نباید از دست برود و امیدوارم این رفت و آمدها به ضرر باشگاه نباشد.

صادق ورمزیار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: اول این که هنوز زمان نقل و انتقالات تمام نشده و باید دید مسوولان تیم در این روزها چه می کنند. دوم این که متاسفانه اخبار موثقی از اقدامات باشگاه نداریم و نمی دانیم چه خبر است تا بخواهیم در این مورد اظهار نظر کارشناسی کنیم اما آنچه مهم است به اهمیت این زمان و جذب نفرات مورد نیاز باز می گردد که امیدوارم مسوولان تیم به خوبی عمل کرده تا تیم قوی بسته شود.

وی ادامه داد: خبرهایی از جذب برخی از چهره ها به گوش می رسد و برخی از بازیکنان نیز تمدید کرده اند، مثلا سید حسین حسینی قرارداد خود را با این تیم به مدت ۲ فصل دیگر تمدید کرد و از سویی دیگر علیرضا رضایی دروازه‌بان فصل گذشته پیکان نیز با عقد قراردادی ۲ ساله به استقلال پیوست.

وی افزود: در همین ایام محمدرضا آزادی و عارف آقاسی هم دوساله با تیم به توافق رسیدند و سیاوش یزدانی ۲ فصل دیگر ماندنی شد و این روند ادامه دارد اما در مقابل مهدی قایدی، میلیچ، شیخ دیاباته، داریوش شجاعیان و محمد نادری رفتنشان قطعی شده و حضور برخی های دیگر هم در هاله ای از ابهام است و باید دید در روزهای آینده چه می شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: نکته مهم این است که باید کادر فنی استقلال مراقب پازل تیم باشد و به گونه ای تیم چیده شود که مشکلی نباشد. ما الان در چپ زمین مشکل داریم و حتما باید برای آن چاره اندیشی شود.

وی در خصوص جدایی چند بازیکن اصلی استقلال افزود: بازیکنان باید بدانند کجا هستند و در چه تیمی توپ می زنند. استقلال و پرسپولیس تیم های صنعتی نیستند، این جا باید با عشق بازی کرد. البته پول هم مهم است اما نباید گزینه اول باشد.

ورمزیار گفت: بازیکنانی که در استقلال بازی می کنند می دانند این همه هوادار و حمایت یعنی چه، اما بستن تیم هم مهم است. کادرفنی و مسوولان باشگاه باید کاری کنند که هوادار اذیت نشده و تیم هم دچار مشکل نشود. به نظرم بهتر است بر اساس نظر کارگروه فنی بازیکنان برای ورود و خروج از جمع تیم مشخص شوند.

وی اظهار داشت: در گذشته بازیکنانی را خیلی راحت از دست دادیم و اگر الان بخواهیم همان فرد را بگیریم باید کلی هزینه بدهیم. این به دلیل عدم شناخت و تصمیم درست در آن زمان بود. به هر حال استقلال تیم بزرگی است و باید تصمیم های بزرگ و البته منطقی هم در آن گرفته شود، امیدوارم در پایان مهلت نقل و انتقالات شاهد باشیم تیم خوب و یکدستی بسته شده و هواداران نیز خیالشان راحت باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha