۳ شهریور ۱۴۰۰، ۸:۰۰
کد خبر: 84446371
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار تهران: طرح شهید سلیمانی شتاب می‌گیرد

۳ شهریور ۱۴۰۰، ۸:۰۰
کد خبر: 84446371
استاندار تهران: طرح شهید سلیمانی شتاب می‌گیرد

تهران- ایرنا- استاندار تهران با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی در این استان متوقف نشده است، اعلام کرد: این طرح در روزهای آینده با شتاب بیشتری دنبال خواهد شد.

انوشیروان محسنی بندپی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: طرح شهید سلیمانی با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی، فرمانداران، بسیج، سپاه و هلال احمر در سراسر کشور از جمله استان تهران شکل گرفت که این طرح در یک سال اخیر برکاتی در زمینه شناسایی بیماران کرونایی داشت.

وی افزود: در این طرح در شهرستان ها، تیم های پزشکی در منازل حضور پیدا می کردند و پس از انجام تست های لازم افراد شناسایی شده را به مراکز درمانی منتقل می کردند.

استاندار تهران ادامه داد: اکنون نیز این طرح در استان تهران دنبال می شود که مقرر شد با همکاری دستگاه های نظامی و اجرایی استان تهران این طرح بار دیگر با شتاب دنبال شود.

برای قطع زنجیره کرونا همه دستگاه های اجرایی، نظامی و امنیتی باید پای کار بیایند

به گفته وی، برای شکست کامل ویروس کووید-۱۹ همه دستگاه های اجرایی و نظامی و امنیتی باید پای کار بیایند تا بتوان زنجیره شیوع این ویروس را قطع کرد.

محسنی بندپی با بیان اینکه در این روزها شاهد کاهش مبتلایان به ویروس کووید-۱۹ در استان تهران بودیم، گفت: وضعیت بیمارستان ها نیز کمی بهتر شده و باید در این زمینه اول تک تک شهروندان، خود مراقبتی داشته باشند.

به گفته وی، با توجه به روندی که دیده می شود به احتمال زیاد میزان بستری ها و فوتی های کرونایی در استان تهران در روزهای آینده کاهشی خواهد بود.

شهروندان کماکان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند

وی در عین حال افزود: از شهروندان می خواهم همچنان نسبت به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اجرای پروتکل های بهداشتی اقدام کنند.

استاندار تهران یکی از عوامل مهم شیوع ویروس کووید-۱۹ را اجتماع در اماکن مسقف و بسته عنوان کرد و گفت: از شهروندان می خواهم از اجتماعات این چنینی خودداری کنند و از تردد غیرضروری در شهر خودداری کنند تا بتوانیم این زنجیره را قطع کنیم.

نظارت بر دورکاری کارمندان و برخورد با مدیران متخلف ادامه دارد

وی تاکید کرد: دور کاری کارمندان ادارات باید بصورت دقیق و منظم اجرایی شود و تیم های بازرسی بصورت منظم از ادارات بازدید می کنند و با مدیران متخلف برخورد خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha