۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۵۱
کد خبرنگار: 892
کد خبر: 84446410
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ نشریه انسان‌شناسی و پزشکی دانشجویی منتشر شد

۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۵۱
کد خبر: 84446410
۲ نشریه انسان‌شناسی و پزشکی دانشجویی منتشر شد

تهران - ایرنا - ۲ نشریه علمی دانشجویی شامل بیست و ششمین شماره نشریه علمی دانشجویی «ندا» و نشریه علمی دانشجویی «مراقبت» امروز دوشنبه منتشر شد.

به گزارش ایرنا از دفتر ارتباطات و امور رسانه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران؛ بیست و ششمین شماره نشریه علمی دانشجویی «ندا» به صاحب امتیازی «انجمن علمی انسان شناسی دانشگاه تهران» با موضوع «پرونده‌ای در نقد نظام آموزش عالی؛ پیدا و پنهان دانشکده» منتشر شد.

سرفصل‌های موضوعی این شماره از نشریه تحت عناوین «میدان، روایت ندا،مورد پژوهی و نگارخانه» است. مطالبی با عنوان «مردم شناسی جدید در ایران، در باب انسان شناسی و مردم نگاری در ایران، پرتاب شدیم، روایتی از آنچه در ترم گذشته رخ داد، روح مردم نگاری، آموزش بانکی، سیمای دانشگاه، خواب شیرین ناظران، جنجال در آموزش، بحران نظریه، دادخواستی برای انسان شناسی حقوقی، جنگ تا پیروزی» و ... به تحریر درآمده است.

مدیر مسئول و سردبیر نشریه به ترتیب «زهرا امیر حسینی» و «محمدرضا جلالی» هستند. همچنین دبیر تحریریه «هانیه شالباف»، طراح جلد «پدرام فتاحی»، صفحه‌آرا «البرز حبیبی»، ویراستاران «محمدرضا جلالی»، «هانیه شالباف» و «آوا کریمی» و عکس روی جلد از «سید علی هاشمیان» است.

نشریه علمی دانشجویی مراقبت منتشر شد

شماره چهل و پنجم نشریه علمی دانشجویی مراقبت به صاحب امتیازی انجمن علمی دانشجویی اپیدمیولوژی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران منتشر شد.

مدیر مسئول سید جمال امامی و سردبیر کیاوش هوشمندی است. همکاران این شماره از نشریه شامل حسام الدین اکبری، سید جمال امامی، علیرضا باهنر، سعید بکایی، محمدحسن ربیعی، فرید هاشمی و کیاوش هوشمندی می‌شود.

در این شماره از نشریه عناوینی همچون استفاده از یک داروی دامپزشکی به عنوان درمان جدید کرونا، خطر ویروس «مانکی بی» یا «آبله میمونی»، اخبار بهداشتی از گوشه و کنار ایران و جهان و انتقال کرونا ویروس از طریق گربه به انسان به تحریر در آمده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha