۱ شهریور ۱۴۰۰، ۲۰:۲۹
کد خبرنگار: 1206
کد خبر: 84446706
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حسینی: برای شماره یک شدن خیلی تلاش کردم؛ از رقابت نمی‌ترسم

تهران- ایرنا- دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: به‌خاطر پوشیدن شماره یک استقلال خیلی تلاش کردم و آن‌را به سادگی از دست نمی‌دهم.

به گزارش ایرنا، «سیدحسین حسینی» پس از تمدید قرارداد با استقلال در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برای پوشیدن پیراهن استقلال در تمام این سال‌ها جنگیدم و زحمات زیادی کشیدم.

وی افزود: سوء تفاهم و دلخوری‌هایی به وجود آمده بود اما به این جمع‌بندی رسیدم که شاید امکان ادامه همکاری با باشگاه استقلال وجود نداشته باشد و پست جدایی‌ام را در صفحه‌ شخصی‌ام گذاشتم که فرزاد مجیدی تماس گرفت و خواست که آن را پاک کنم.

دروازه‌بان استقلال خاطرنشان کرد: امروز در باشگاه استقلال حاضر شدم و چهار ساعت منتظر ماندم تا قراردادم تمدید شود چرا که استقلال خانه من است.

حسینی تصریح کرد: پیشنهاداتی از سایر تیم‌های دیگر داشتم اما ترجیح دادم در استقلال که آن‌را دوست دارم بمانم و از این بابت خوشحال هستم.

وی تاکید کرد: فرهاد مجیدی در تمدید قرارداد من نقش زیادی داشت و پس از صحبتی که با او داشتم در استقلال ماندنی شدم.

بازیکن استقلال در پایان گفت: من به خاطر پوشیدن شماره یک استقلال خیلی تلاش کردم و آن‌را به سادگی از دست نمی‌دهم. اگر از رقابت می‌ترسیدم فصل گذشته این تیم را ترک می‌کردم اما ماندم تا جایگاهم را در این تیم بزرگ حفظ کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha