کارکنان دولت باید شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار  دهند

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان گفت: همه مسوولان و کارکنان دولت باید شهیدان رجایی و باهنر را که نمونه‌های جاودانه خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، الگوی خود قرار دهند.

فریدون همتی  روز سه شنبه با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و فرا رسیدن هفته دولت افزود: شهیدان رجایی و باهنر ستاره های درخشان عرصه تحقق عدالت و خدمت صادقانه به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و به یاد این شهیدان بزرگوار و مصادف با شهادت آنان هفته نخست شهریور  را به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
وی بیان داشت: این شهیدان بزرگوار در مدت زمان کوتاه حضور در مسوولیت های مهم کشور در عرصه ریییس جمهوری و نخست وزیری جمهوری اسلامی ایران، با پایبندی به آرمان های انقلاب، ارزش هایی گرانقدر را در عرصه ایفای مسوولیت، ترویج نمودند.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: دولت به عنوان قوه مجریه کشور، نهادی برآمده از رای مستقیم مردم است و ارتباطی تنگاتنگی با بدنه جامعه در راستای ارائه خدمات مطلوب دارد.
همتی با تبریک هفته دولت برای دولت سیزدهم و در راس آن سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری اسلامی یادآورشد: دولت‌های مختلف در نظام جمهوری اسلامی ایران، در راستای خدمت به مردم و کمک به رشد و پیشرفت کشور اقدام هایی را صورت داده‌اند و تلاش داشته اند تا زمینه رفاه و آسایش برای مردم در هر نقطه از ایران اسلامی را فراهم سازند که حاصل آن پیشرفت های بزرگ ایران اسلامی و ارائه خدمات متعدد به مردم بوده است.
 وی گفت ّ در هرمزگان نیز با تلاش‌های صورت گرفته از سوی دولت برای رشد و پیشرفت همه‌جانبه این استان، در هفته دولت سالجاری در مجموع ۷۴۹ پروژه با سرمایه گذاری افزون بر ۴۳ هزار و ۶۶۷ میلیارد ریال به بهره‌برداری می رسد.
استاندار هرمزگان گفت: اجرای این طرح‌ها، موجب تقویت زیرساخت های اساسی در عرصه‌های مختلف از جمله سلامت، عمران، حمل و نقل، اقتصاد و تولید در استان شده است که با جدیت و پشتکار مجموعه مدیران و کارکنان دولت و همچنین جذب مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در راستای خدمت به مردم این منطقه صورت گرفت.
وی بیان داشت: همچنین در طول یک سال و نیم گذشته و پس از شیوع کرونا، تلاش‌ها و اقدام های بسیاری توسط مجموعه دولت در استان هرمزگان، برای مقابله با این ویروس و به ویژه تامین تجهیزات بیمارستانی در راستای درمان بیماران مبتلا به کووید، صورت گرفت و امکانات خوبی در این زمینه ایجاد شد که کارکنان و مدیران دولت در خط مقدم این عرصه برای خدمت رسانی به مردم قرار داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha