۲ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۲۵
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 84446886
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۷ طرح عمرانی در تربت حیدریه افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود

تربت‌ حیدریه- ایرنا- معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار تربت‌ حیدریه گفت: در هفته دولت ۷۷ طرح عمرانی با ۱۰۶ میلیارد و ۳۹۷ میلیون تومان اعتبار در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

سیدعلی موسوی روز سه شنبه در آیین تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و دیدار با امام جمعه تربت حیدریه به مناسبت نخستین روز از هفته دولت افزود: در هفته دولت امسال ۶۸ طرح با ۷۸ میلیارد و ۳۱۲ میلیون تومان  اعتبار افتتاح و ۹ طرح نیز با اعتبار ۲۸ میلیارد و ۸۵ میلیون تومان کلنگ زنی خواهد شد.

وی اظهار کرد: پروژه های افتتاحی در حوزه های کشاورزی، گازرسانی، اورژانس علوم پزشکی، صنعت، نوسازس مدارس، برق رسانی، میراث فرهنگی و غیره است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار تربت‌حیدریه گفت: پروژه هایی که کلنگ زنی می شود نیز شامل سلف سرویس پردیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، ساخت ۱۰ کیلومتر خط فشار متوسط میدان بسیج به پست راشد، ۸ کیلومتر خط فشار متوسط در رباط سنگ و ایجاد چند مجموعه ورزشی در روستاها است.

موسوی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا ۶ هزار نفر در شهرستان تربت حیدریه در بیمارستان ها بستری و ترخیص شده و ۴۵۰ نفر جان باخته اند و در حال حاضر نیز ۱۸۶ بیمار کرونایی در بیمارستان های نهم دی و رازی این شهرستان بستری هستند.

وی اظهار کرد: هر روز ۲۰۰ دز واکسن کرونا تزریق می شود و از همه مردم تقاضا داریم واکسن را تزریق کنند و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، مهم ترین عامل پیشگیری از ابتلا به کرونا است و همه باید این دستورالعمل ها را رعایت کنیم.

موسوی با قدردانی از خدمات همه کارکنان حوزه بهداشت و درمان شهرستان در خصوص مقابله با کرونا، تاکید کرد: استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در بحث پیشگیری از ابتلا به کرونا بسیار مهم است و نباید نسبت به رعایت آن سهل انگاری شود.

تکلیف مدیران، کار جهادی است

امام جمعه تربت حیدریه نیز در این دیدار گفت: اکنون که نظام مقدس جمهوری اسلامی به لطف و اراده خداوند حاکمیت پیدا کرده و نظام طاغوتی نابود شده، تکلیف مدیران ما کار جهادی است یعنی باید از همه توانمندی های خود برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

حجت الاسلام محمدرضا عصمتی افزود: احسان در مسائل فردی، اجتماعی و سیاسی متفاوت است و فرد محسن در مسائل اجتماعی در قالب دولت و حاکمیت یعنی چنان خدمت رسان مردم باشد که دیگر مطالبه ای برای مردم ایجاد نشود.

وی اظهار کرد: احسان مقدمات خاصی دارد که داشتن روحیه جهادی در فردی که خدمت رسانی به مردم می کند، یکی از ویژگی های مدیر محسن است.

عصمتی گفت: شخصی که مسوولیت می پذیرد باید بداند که توان انجام کار را دارد اما اگر از ابتدا بداند که توان انجام مسوولیت را ندارد، نباید آن شغل را قبول کند.

وی با اشاره به آغار هفته دولت، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشته و این ایام را به کارکنان دولت تبریک گفت.

امام جمعه تربت حیدریه همچنین با انتقاد از کسانی که مدعی اند در مجلس امام حسین(ع) کسی به کرونا مبتلا نمی شود، آنان را "ناآگاه" خواند و افزود: این حرف نادرستی است چون دین همراه با منطق است و باید همه شرایط را ملاحظه کرده و سپس به خدا توکل کنیم و اثر کارها را از خدا بخواهیم.

عصمتی گفت: مجلس امام حسین(ع) مجلس معنویت است، اما باید همه روش های بهداشتی را رعایت کرده و سپس از امام حسین(ع) بخواهیم که همه مردم و بشریت از شر این ویروس منحوس نجات پیدا کنند.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی  مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha