یکهزار بیمار خاص و صعب‌العلاج زیر پوشش کمیته امداد سمنان هستند

سمنان- ایرنا- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: یکهزار بیمار خاص و صعب‌العلاج در استان زیر پوشش طرح‌های حمایتی این نهاد قرار دارند.

به گزارش ایرنا، سیده فاطمه تقوی روز سه شنبه به رسانه ها افزود: هم‌اکنون یکهزار بیمار خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان قرار دارند که با استفاده از ظرفیت پزشکان خیر به‌منظور ارائه خدمات درمانی این بیماران هم‌افزایی آن با منابع داخلی کمیته امداد موجب می‌شود سایر خدمات ارائه‌شده به این گروه از جامعه هدف به‌ویژه در حوزه معیشت و توانمندسازی اثربخش‌تر شود.

وی یادآور شد: ۱۱۵ پزشک و نیروی درمان در قالب حامیان کودکان نیازمند و یاری‌رسان مددجویان و نیازمندان بیمار در بیمارستان ها، مراکز درمانی و کلینک‌ها یاری‌رسان این افراد هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان خاطرنشان کرد: در حال حاضر حمایت از مددجویان دارای بیماری  جز با مشارکت خیرین به ویژه پزشکان خیر محقق نمی‌شود.

تقوی تصریح کرد: به‌منظور ارائه خدمات مطلوب درمانی و بهداشتی به مددجویان تحت حمایت قرارداد همکاری با پزشکان عمومی و متخصص، دندانپزشکی، کلینیک‌های درمانی، بیمارستان‌ها و مراکز پاراکلینیکی ازجمله رادیولوژی، سونوگرافی و آزمایشگاه در سطح استان سمنان منعقدشده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود با برقراری ارتباط با جامعه پزشکی استان زمینه مشارکت آن‌ها در برنامه‌های کمیته امداد و انجام مسئولیت‌های اجتماعی این گروه از جامعه در حوزه کمک به نیازمندان فراهم شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha