۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۱۵
کد خبر: 84447344
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس: بمباران غزه سردرگمی رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد

تهران - ایرنا - «جنبش مقاومت اسلامی فلسطین» (حماس)، بمباران نوار غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی را سردرگمی و شکست این رژیم در برابر استواری مردم فلسطین برشمرد.

به گزارش امروز (سه شنبه) پایگاه خبری «فلسطین الیوم»، «اسماعیل رضوان» از رهبران «جنبش حماس» گفت: مردم ما و مقاومت همیشه چالشها را پشت سر گذاشته‌اند و اکنون نیز  رژیم اشغالگر صهیونیستی در هدف قرار دادن غزه شکست خواهد خورد و ما از این چالش نیز عبور خواهیم کرد.

وی تأکید کرد که این بمباران تنها مقاومت و عزم و اراده مردم فلسطین را در بازگرداندن حق خود افزایش می‌دهد و «شمشیر بیت المقدس» در غلاف نخواهد رفت.

بامداد امروز (سه شنبه) جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مناطقی در نوار غزه، شرق محله «الزیتون» و منطقه «الخلیل» در شمال شرق این نوار را هدف قرار دادند.

نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی همچنین با حمله به اردوگاه «بلاطه» در شرق «نابلس»، یک نوجوان فلسطینی را به شهادت رساندند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه نیز به اردوگاهی در مرکز نوار غزه حمله کردند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی را پنهان کردن شکست و ناامیدی این رژیم در برابر استواری و مقاومت مردم فلسطین برشمرده است.

رژیم صهیونیستی در ۲۰ اردیبهشت نیز حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها را شروع کرد که کابینه این رژیم پس از ۱۲ روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه‌های مقاومت در غزه، در یک نشست ۳ ساعته به طور اجماع با آتش بس موافقت کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha