وحیدی ۲۴ برنامه اجرایی برای مبارزه با موادمخدر و تقویت احزاب دارد

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس در تایید وزیر پیشنهادی کشور گفت: وحیدی هشت راهکار درباره مواد مخدر و ۱۶ برنامه جامعه درخصوص احزاب و نهادهای مردمی دارد که باید نمایندگان مطالعه کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، « قدرت الله حمزه شملزاری » در جلسه علنی نوبت سوم عصر سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی در موافقت با «احمد وحیدی» وزیر پیشنهادی کشور گفت: در برنامه وزیر پیشنهادی کشور هشت محور درباره مواد مخدر و ۱۶ محور درباره احزاب و نهادهای مردمی آمده است که بسیار جامع است و بهتر است نمایندگان این برنامه‌ها را مطالعه کنند.

 عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها افزود: برنامه‌های دکتر وحیدی در دولت سیزدهم توجه به اسناد بالادستی و سیاست‌های کلی نظام، قوانین، مصوبات مجلس شورای اسلامی، مصوبات شوراهای عالی کشور و سازمان‌ های مربوطه تدوین شده است.

وی با بیان اینکه وحیدی نگین درخشانی در هیات دولت سیزدهم است، افزود: برنامه‌های وی با اشاره به چهار سطح قوانین، اسناد بالادستی، سیاست‌های کلی نظام، قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی و مصوبات شوراهای عالی کشور تدوین و ساماندهی شده است.

نماینده مردم اردل و  فارسان در توضیح مهمترین برنامه های وزیر پیشنهادی کشور اظهار داشت: معیشت، سرمایه اجتماعی، لزوم آرامش سیاسی، سلامت عمومی، معیشت مردم و صیانت از محیط زیست از جمله برنامه هایی است که نشان دهنده اشراف و جامعیت و توجه وحیدی به مسائل کشور است.

شلمزاری ادامه داد: در برنامه پیشنهادی وحیدی بخشی با عنوان چشم انداز وزارت کشور در افق ۱۴۰۴ ارائه شده است که این موضوع نشان می دهد وزیر پیشنهادی کشور برای مسیر راه، آینده مطلوبی را با صراحت و شفافیت ترسیم کرده است.

وی  توجه به حوزه های سیاسی، امنیتی، انتظامی، اقتصادی، مدیریت بحران، اجتماعی، عمرانی، هویت ایرانیان و دولت الکترونیک را ازدیگر برنامه های وزیر پیشنهادی کشور عنوان کرد و گفت: در مجموع وزیر پیشنهادی کشور ۱۴۸ برنامه در موضوعات گفته شده دارد.

وی با تاکید بر برنامه وزیر پیشنهادی کشور برای همکاری با مجلس در حوزه تقنینی جهت رفع مشکلات گفت: اصلاح قوانین در حوزه های انتخابات، شوراهای شهر و روستا و تقسیمات کشوری در برنامه های وحیدی  قابل مشاهده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم بیان کرد: وحیدی به جهت نقش موثر در تدوین برنامه های پنجم و ششم توسعه و سیاست های کلی انتخابات و همچنین عضویت در کمیسیون سیاسی و امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام نگاه و اشراف کامل و جامعی به مسائل سیاست داخلی دارد.

شلمزاری خاطرنشان کرد: وحیدی به واسطه توانمندی‌های علمی و پژوهش‌های صورت گرفته در دانشگاه عالی دفاع در حوزه توسعه استان‌ها، توسعه سواحل مکران، ظرفیت های اقتصادی همسایگان، طرح جامع کویر و ... رویکرد جامعی در جهت ارتقاء سطح اقتصادی منطقه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha