۳ شهریور ۱۴۰۰، ۸:۰۲
کد خبرنگار: 980
کد خبر: 84448193
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امسال ۷۹ واحد صنعتی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسیده است

ارومیه- ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای امسال ۷۹ واحد صنعتی در این استان به بهره برداری رسیده و در هفته دولت نیز ۹ واحد صنعتی افتتاح می‌شود.

غلامرضا بابایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حجم سرمایه گذاری طرح های به بهره برداری رسیده،  ۲۳ هزار و ۲۶۷ میلیارد ریال بوده است.

وی ادامه داد: با افتتاح این واحدهای صنعتی برای یک هزار و ۵۴۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در حوزه صنایع این استان، امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ صدور تعداد پروانه بهره برداری ۱۷.۹ درصد، از لحاظ حجم سرمایه گذاری ۵۲۸.۸ درصد و از لحاظ ایجاد اشتغال ۴۰.۵ درصد افزایش را شاهد هستیم که این موفقیت در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال بوده است.

بابایی افزود: در این مدت ۷۷۷ فقره جواز تاسیس و توسعه با حجم سرمایه گذاری بیش از ۶۴ هزار و ۳۷۳ میلیارد ریال و پیش بینی ایجاد اشتغال مستقیم برای ۱۰ هزار و ۵۶۳ نفر در استان صادر شده است.

وی اضافه کرد: در هفته دولت امسال نیز ۹ واحد صنعتی در استان با حجم سرمایه گذاری بیش از ۱۲ هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال با حضور مقامات کشوری، استانی و محلی وارد چرخه تولید خواهد شد که با بهره برداری این ۹ واحد، برای ۲۸۸ نفر اشتغال مستقیم فراهم خواهد شد.

آذربایجان‌غربی از نظر صنعتی یکی از استان های کم برخوردار کشور در حوزه صنعتی به شمار می رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha