شاخصه‌های رفتاری شهیدان رجایی و باهنر باید الگویی برای دولتها باشد

تربت حیدریه- ایرنا- مسوول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت:شهیدان رجایی و باهنر از بطن جامعه بودند و ساده زیستی و اخلاق مدیریتی از ویژگیهای دولت این شهیدان بود که امروز باید این شاخصه‌ها الگویی برای دولتها باشد.

حجت الاسلام حسین صافدل روز چهارشنبه  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:جایگاه دولت تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی باید جایگاه دولت شهیدان رجایی و باهنر باشد.

وی اضافه کرد: مهمترین ویژگیهای دولت شهید رجایی عدالت محوری، خوش رفتاری با مردم،بیداری و هوشیاری در برابر دشمن، ساده زیستی،دقت در انتخاب کارگزاران،تلاش فراوان در خدمت به مردم و رفع مشکلات معیشتی آنها  بود.

مسوول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: امروز هم شخصیت آیت الله رییسی همچون این ۲ شهید بزرگوار، مردمی و از بطن جامعه است و امیدواریم مجلس شواری اسلامی  با رای اعتماد به کابینه ایشان زمینه تشکیل دولت انقلابی را هرچه سریعتر فراهم کند.

صافدل افزود:رییس جمهوری با نگاه خدمت رسانی اعضای کابینه خود را انتخاب کرده است تا بتواند هرچه سریعتر مشکلات جامعه مثل مشکل معیشتی مردم را برطرف کند هرچند نباید انتظار معجزه از دولت داشت و باید با نگاه منطقی و پس از تشکیل کامل دولت پیگیر رفع مشکلات شد.

 وی ادامه داد: امیدواریم مجلس با نگاه منصفانه به کابینه پیشنهادی رییس جمهوری رای دهد هرچند ممکن است برخی افراد رای کمتری بیاورند اما این به معنی ضعیف بودن افراد نیست چون ممکن است برای نمایندگان مجلس سوابق مدیریتی فردی محرز نباشد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha