چهار طرح نوسازی مدارس در استان همدان به بهره برداری می‌رسد

همدان- ایرنا- مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت که بهره برداری از چهار طرح عمرانی نوسازی مدارس همزمان با هفته دولت در مناطق مختلف این استان آغاز می شود.

به گزارش ایرنا، «محمد حسین مرادی» روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: این چهار طرح عمرانی فضاهای آموزشی با یک هزار و ۹۵۵ متر مربع زیربنا اجرا شده است.

وی همچنین از افتتاح ۲۴ کلاس درس طی هفته دولت در سطح استان همدان خبر داد و گفت: برای بهره برداری از این طرح ها در مجموع پنج میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان ادامه داد: این پروژه ها شامل نوسازی یک واحد آموزشی در شهرستان همدان همدان، ۲ پروژه در کبودراهنگ و یک پروژه نیز در شهرستان بهار است.

وی تصریح کرد: برای اجرای ۲ طرح عمران نوسازی واحدهای آموزشی در شهرستان کبوداهنگ چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

مرادی افزود: افتتاح این طرح های عمرانی با هماهنگی فرمانداری شهرستان های تابعه در هفته دولت انجام خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: این شهدای بزرگوار بهترین الگو برای مدیران در راستای خدمت به مردم هستند و هفته دولت نیز فرصتی مناسب برای بیان و تشریح دستاوردهای نظام و دولت در ارایه خدمت به مردم است.

وی با اشاره به اینکه تجهیز و نوسازی مدارس امر مهمی است که باید به آن توجه شود، افزود: برای جبران کمبود فضای آموزشی در استان همدان باید نهایت تلاش خود را کنیم.

بیش از ۲۹۶ هزار دانش آموز در نزدیک به ۲ هزار  ۵۶۹ مدرسه تحصیل می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha