استاندار خراسان‌ رضوی: مدیریت استان تمام قد در خدمت کادر درمان است

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان‌ رضوی گفت: مدیریت استان تمام قد در خدمت کادر درمان است ضمن این که باید آمادگی خود را افزایش دهیم و برای شرایط سخت پیش بینی‌های حداکثری کنیم.

محمد صادق معتمدیان روز چهارشنبه با حضور در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ضمن تبریک روز پزشک به پزشکان این بیمارستان  افزود: دوران سخت ۱۸ ماهه کرونا را با زحمات و تلاش‌های پزشکان و مجموعه کادر درمان سپری کرده‌ایم.
وی اضافه کرد: همواره کادر درمان منشا خدمات بزرگی به ملت ایران بوده‌اند و این ۱۸ ماه در اذهان مردم و تاریخ کشور ثبت خواهد شد چرا که با خدمت بی منت در جهت سلامت مردم تلاش کردند.
استاندار خراسان رضوی گفت: پزشکان همواره در خط مقدم مشکلات، جنگ و حوادث، مبارزه و خدمت‌رسانی و در این راه شهدای بسیاری را نیز تقدیم کرده‌اند.

معتمدیان افزود: طی موج پنجم کرونا در خراسان رضوی با مشکلات متعددی رو به رو شدیم اما در راستا کاهش این مشکلات طی کمتر از ۲۴ ساعت قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان تشکیل شد و همه ظرفیتها را باید برای کنترل و مبارزه با ویروس کرونا به کار گرفت.

استاندار خراسان رضوی در این بازدید ضمن بازدید از این بیمارستان، از زحمات پزشکان و کادر درمان تجلیل و قدردانی کرد.

۸۰ درصد جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی زیرپوشش خدمات دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند. دانشگاههای علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام نیز بقیه جمعیت این استان را زیرپوشش خدمات‌ بهداشتی و درمانی دارند. 

طی ۲۴ ساعت منتهی به ظهر دوم شهریور ماه ۱۴۰۰،  ۷۰۹ تن در کشور بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند و این ویروس بار دیگر رکورد جدید تلفات روزانه را ثبت کرد.

براساس آخرین آمار وزارت بهداشت تاکنون چهار میلیون و ۷۵۶ هزار و ۳۹۴ نفر در ایران به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده و تعداد جان باختگان این بیماری در کشور به ۱۰۳ هزار و ۳۵۷ تن رسیده است.

همچنین تاکنون سه میلیون و ۹۹۳ هزار و ۲۱۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha