۴ شهریور ۱۴۰۰، ۸:۲۶
کد خبرنگار: 1936
کد خبر: 84448869
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهره برداری از ۵۲ طرح عمرانی  و صنعتی در تویسرکان آغاز می شود

همدان-ایرنا-فرماندار تویسرکان گفت که بهره برداری از ۵۲ طرح عمرانی، صنعتی، خدماتی، تولیدی و کشاورزی همزمان با هفته دولت در مناطق مختلف این شهرستان آغاز می شود.

«سید رسول حسینی» روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای بهره‌برداری از این طرح ها در مجموع اعتباری بالغ بر ۴۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: ایستگاه راه‌آهن روستای بابا کمال، سالن ورزش‌های رزمی و توسعه شرکت تولید داروی آران شیمی از جمله مهم ترین طرح های آماده بهره برداری شهرستان تویسرکان در ایام هفته دولت است.

حسینی همچنین از بهره‌برداری تصفیه‌خانه آب آشامیدنی سد سرابی شهرستان تویسرکان ظرف یک تا دو ماه آینده خبر داد و اظهار داشت: حدود ۷۰ میلیارد تومان از محل منابع بنیاد برکت و ۱۲ میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی مناطق روستایی نیز به این شهرستان اختصاص داده شده است.

او با بیان اینکه جذب این میزان اعتبار نقش مهمی در رشد و توسعه و محرومیت زدایی از مناطق روستایی شهرستان تویسرکان دارد، افزود: در همین ارتباط ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای طرح کاووش منطقه تاریخی «دهبنه»، چهار میلیارد تومان برای توسعه طرح‌های ورزشی، ۱۲ میلیارد تومان برای اجرای طرج جاده بوستاندر به ایستگاه قطار بابا کمال و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای و محرومیت‌زدایی در روستای حاجی آباد این شهرستان اختصاص داده‌ شده است.

دوم تا هشتم شهریور ماه مصادف با شهادت مظلومانه ۲ شخصیت فداکار انقلاب، محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

شهرستان تویسرکان در جنوب غرب استان همدان واقع شده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha