۴۱۶ نیروی جدید برای کمک به کادر درمان در مشهد بکارگرفته شدند

مشهد- ایرنا- سرپرست مدیریت سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همگام با افزایش چشمگیر تعداد مبتلایان به کرونا، ۴۱۶ نیروی جدید برای استقرار در مراکز درمانی و کمک به کادر درمان در مناطق زیرپوشش این دانشگاه بکارگرفته شدند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز چهارشنبه به نقل از دکتر علیرضا ابراهیم‌زاده گزارش داد: ۷۴ نفر از این تعداد پذیرفته‌شدگان قطعی آزمون پیمانی این دانشگاه، ۲۹۰ نفر نیروهای طرحی، ۴۰ نفر نیروی خدماتی و ۱۲ نفر نیروی نگهبان در قالب نیروهای شرکتی هستند که به واحدهای زیرپوشش این دانشگاه اعزام شده‌اند.
وی افزود: این اقدام با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌ها و افزایش فعالیت مراکز بهداشتی و پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون انجام شده است.

سرپرست مدیریت سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر ضرورت اجرای سریع مصوبات قرارگاه مرکزی دانشگاهی مبارزه با کرونا ادامه داد: با توجه به فعالیت مستمر و نوبت‌های مداوم همکاران بویژه گروه پرستاری در مراکز مقابله با کرونا شامل بیمارستان‌های قائم (عج)، امام رضا (عج)، شهید هاشمی نژاد و شریعتی، حدود ۲۵۰ نفر از کارکنان شاغل در سایر واحدها بطور موقت تا رفع بحران کرونا به این بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی انتقال یافتند.
وی با اشاره به اهمیت واکسیناسیون در پیشگیری از ابتلا به کرونا گفت: با دریافت محموله‌های جدید واکسن طی هفته‌های گذشته و افزایش چشمگیر فعالیت مراکز و پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون، تلاش گردید با اعزام نیروهای جدید، بخشی از فشار فزاینده بر کارکنان مستقر در این مراکز کاسته شود. 
دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیش از ۹ هزار دانشجو و افزون بر ۲۵ هزار کارمند بهداشتی و درمانی به عنوان قطب پزشکی شمال شرق کشور به شمار می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha