تیم ایران توانمندی خوبی در استفاده از جنگ افزار توپ ۲۳ م. م دارد

تهران-ایرنا- سر داور مسابقات نظامی ارتش های جهان گفت: تیم نیروی زمینی ارتش توانسته است از جنگ افزار توپ ۲۳ میلیمتری به خوبی در این روز استفاده کند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، سرهنگ محمد سیدی گفت: جنگ افزار توپ ۲۳ میلیمتری یک جنگ افزار کوتاه برد برای رزم نزدیک هوایی و زمینی با حجم اتش بسیار خوب است.

وی ادامه داد؛ کاربرد این جنگ افزار در عملیات ضد هوایی و دفاع سطحی است، که امروز شاهدظرفیت وتوانمندی کارکنان نیروی زمینی ارتش در استفاده از این جنگ افزار بودیم.

سرداور بین المللی این دوره از مسابقات نظامی ارتش های جهان به ویژگی های منحصر به فرد توپ ۲۳ م. م اشاره و تصریح کرد؛ سبکی وزن توپ ۲۳م. م این امکان را به خدمه این جنگ افرار می دهد تا در شرایط حساس با حمل آن بتواند در مقابل دشمن به مقابله بپردازد.  

وی تاکید کرد: استفاده از لوله های یدکی، استفاده از فشنگ های ضد زره و خط آتش این جنگ افزار از دیگر ویژگی های برجسته این سلاح است که این امکان را به خدمه می دهد تا در تاریکی شب نیز بتواند اقدام به عملیات کند.

سرهنگ محمد سیدی ادامه داد: ویژگی های بارز این جنگ افزار موجب شده تا ارتش های جهان آنرا از ساختار نظامی خود خارج نکرده اند، دنیا این جنگ افزار را بعنوان بهترین نوع سلاح می داند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha