جوانترین ورزشکار پارالمپیکی: انگار با ستاره های بزرگ سینما نشستم

توکیو- ایرنا- سایت رسمی بازی های پارالمپیک توکیو از شانگر اوگاندایی به عنوان جوانترین ورزشکار حاضر در پارالمپیک یاد کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی، «حسنا کوکونداکوه» عضو کاروان ورزشی اوگاندا که در رشته شنا فعالیت دارد جوان‌ترین ورزشکار این دوره از بازی‌های پارالمپیک به شمار می‌رود. وی که شنا را از مدارس محلی پیگیری کرده در واکنش به حضور خود در جمع بزرگان ورزش جهان می‌گوید: احساس می‌کنم که با ستاره‌های بزرگ سینما جهان نشسته‌ام. او تنها ۱۴ سال سن دارد.

حسنا در گفت‌وگو با سایت رسمی بازی‌ها گفته بود: در ابتدا من برای تفریح ​​، فقط برای بازی در آب ، شنا را شروع کردم. سپس پسرعموی خود را که در یک جشن در مدرسه شنا می‌کرد ، تماشا کردم. او به‌سرعت شنا می‌کرد و دیگران را پشت سر می‌گذاشت. من می‌گفتم: چرا می‌توانم  من این کار را انجام می‌دهم. والیبال و ورزش‌های دیگر را امتحان کردم. اما شنا تنها ورزشی بود که می توانستم مدیریت کنم.

کوکونداکوه ، که بدون بازوی راست متولدشده بود ، به خبرنگاران اعلام کرده  که  می‌توانم به جوانان دیگری که مایل به شرکت در ورزش‌های پارالمپیکی هستند ، نشان دهم که خودشان را باور داشته  و اهداف بزرگ در ذهن طراحی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha